Babyklar skriver:
ihh hvordan gør i ? ..
har i mange lån ?
hvad arbejder manden med ?
hvad med mad ?
fritid?
tøj?
jamen vi kan godt se os at bo der, dejlig rolig kvater, lækkert hus og skøn have .. og en pris man kan klare til en go kvalitet af hus
.. jammmen hihi
du må gerne svar privat hvis det er bedre , så hele verden ikk kan se det ..
taak for åbenheden 
Min mand er elinstallatør hos et vandforsynings selskab. vi køber stort og billigt ind, forsørger at gå udenom alle de (skide) impulskøb.
Ungerne elsker risengrød, så grøddag engang om ugen (CA) rugbrød kan også snildt gå til aften, hvis der er helt lavvande.. Det spørger ungerne tit om, så der får jeg ikke dårlig samvittighed, hi hi.
Vi er heldige at have arvet en del tøj, ellers kan jeg godt finde på at gå i mødrehjælpen, der er tit flot og lækkert tøj til ingen penge. Jeg spare lidt sammen, så de har faktisk en del "mærketøj" og de penge er vildt godt givet ud, da jeg kan se, at de holder MEGET bedre, både til træklatning og møje i sandkassen
Jeg bager en kage i ny og næ, det giver lidt til det sjove, og hvert år omkring jul/nytår køber vi sæsonkort til Djurs Sommerland( der er det billigst), så er fornøjelserne sommeren over hjemme. Dér tager vi madpakker med, så køber måske en is, ellers kan vi klare den til billige penge.
Vi har faktisk ikke så mange lån, vi har det til huset(kreditforeningslån) og et billån... Vi er (måske) lidt af gammel generation, vi vil ikke købe noget med mindre vi har pengene, så hellere vente lidt og spare sammen...
Jeg håber, det gav dig nogle svar, du kunne bruge...