Børn i forældres senge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

snøvsen

Vores børn bliver puttet i deres egen seng, men vågner de om natten, er de velkomne i vores seng. Vi har af samme grund købt en ekstra seng, som sidder sammen med vores, så vi har tre boksmadrasser sat sammen. Det er da hyggeligt, at de kommer ind og sover sammen med os. Jeg er ofte omgivet af to børn, der lægger helt tæt op af mig, så jeg knap kan vende mig, men det er da hygge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

B&J

nu er jeg en af dem der ikke tør have mit barn i sengen tænk hvis jeg kom til at ligge på ham.... da han blev 1 fik han egen værelse og hvis han er meget syg jamen så har vi da prøvet om han ikke vil sove inde ved os men så tror den lille bølle der bare skal leges og hygges

så han sover altid i sin egen seng der sover han bedst og mor og far har deres seng helt for dem selv og ELSKER DET

Anmeld

24. maj 2012

Frøken J.

Chel1992 skriver:

Nu sad jeg lige og så det fine klip med langtidsammende kvinder og fandt derfra et link videre til folk der som par også sov med deres børn i sengen. Tænker sådan lidt.. Ja det er meget trykhed man får med børnene men hvordan kan forældrene have nogen som helst form for sex liv? De kan jo ikke have sex når børnene sover ? Altså når barnet når over en vis alder.. Kunne forstå det hvis det kun var en forældre men når begge stadig er sammen?

Hvad syntes i?

Ville i have jeres børn i sengen indtil de selv siger fra? Eller skal børnene ud af forældrenes soveværelse når de begynder at opfatte hvad der foregår omkring dem?

Dyrker du da kun sex i sengen?

Der er SÅ meget positivt ved samsovning, flere studier har vist det faktisk fremmer barnets udvikling, det være sig både hjernen og immunforsvaret.

Rose sover mellem os i de perioder hun har brug for det, og sov hos os de første mange måneder  

Anmeld

24. maj 2012

Københavnermor

Min søde datter på 5 måneder starter i sin slyngevugge hver aften, men 1. gang hun vågner om natten for at spise kommer hun over til os.. Det er så hyggeligt at vågne sammen alle 3 om morgen, og så får vi en dejlig start på dagen.. ??

Hvis jeg går i seng samme tid som hende, putter hun bare hos os hele natten.. Det er hyggeligt, og jeg vågner nærmest ikk når hun skal ammes.

Anmeld

24. maj 2012

mpr

Frøken J. skriver:

Dyrker du da kun sex i sengen?

Der er SÅ meget positivt ved samsovning, flere studier har vist det faktisk fremmer barnets udvikling, det være sig både hjernen og immunforsvaret.

Rose sover mellem os i de perioder hun har brug for det, og sov hos os de første mange måneder  

Nej ikke kun Men syntes det er mere hyggeligt i sengen end det fx er på sofaen eller i badet

Okay

Anmeld

24. maj 2012

Mor til Ella

Chel1992 skriver:

Nu sad jeg lige og så det fine klip med langtidsammende kvinder og fandt derfra et link videre til folk der som par også sov med deres børn i sengen. Tænker sådan lidt.. Ja det er meget trykhed man får med børnene men hvordan kan forældrene have nogen som helst form for sex liv? De kan jo ikke have sex når børnene sover ? Altså når barnet når over en vis alder.. Kunne forstå det hvis det kun var en forældre men når begge stadig er sammen?

Hvad syntes i?

Ville i have jeres børn i sengen indtil de selv siger fra? Eller skal børnene ud af forældrenes soveværelse når de begynder at opfatte hvad der foregår omkring dem?

Sex behøver ikke foregå i sengen

Men nej jeg vil ikke have det, ella kom i egen seng efter en uge og inden længe kommer hun på eget værelse.

Jeg vil have min kæreste bare LIDT for mig selv Og har de brug for tryghed skal de nok give udtryk for det, og så er det selvfølgelig noget andet, men som hoved regl skal hun ikke vænnes til at sove hos mor og far

Anmeld

24. maj 2012

Clisolka

Chel1992 skriver:

Hvad syntes i?

Absolut nej... Ingen Isabella i dobbeltsengen, medmindre hun er syg eller selvfølgelig vågner med mareridt. Isabella sov imellem os de første 3 mrd. og derefter har hun sovet i sin tremmeseng i vores soveværelse (vi har kun en 2 vær. lejlighed)

Sex - behøves det kun foregå i sengen?  Man lærer at være kreativ, når ens datter på 18 mrd. sover i soveværelset 

Anmeld

24. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Vores børn har fået lov at sove hos os meget længe, og vi har jævnligt haft tre unger i sengen. Jeg har aldrig forstået, hvorfor det skal være forbeholdt de voksne i familien at sove sammen - det er da noget af det tryggeste og dejligste at sove sammen, og den tryghed har jeg med glæde givet vores børn. 

Sex har vi uden vanskeligheder fundet andre steder at gøre. 

Anmeld

24. maj 2012

-Sigrid-

Hehe vi kan nemt ligge i ske selvom vores datter sover herinde  

Og sex foregår på sofaen ... Ja, sofaen (ikke sige det til vores venner og familie ^^ )

Vores datter vågner efter 3 timer første gang, så 2 timer og så en gang i timen til vi står op, og brokker sig meget hvis hun skal over og ligge i vuggen, men når vi begynder på grød sover hun forhåbelig noget bedre, og så sover hun inde på sit eget værelse i sin egen tremmeseng - når hun sover bedre, så jeg kan sove bedre!

Anmeld

24. maj 2012

Fenja09

Vores datter har sovet i vores seng i næsten 8 måneder og er nu kommet i sin egen - inde hos os. Nu er soveværelset jo ikke det eneste sted man kan dyrke sex eller hygge sig med sin partner - det kan vel gøres de fleste steder hvor man kan sidde, stå eller ligge

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.