Børn i forældres senge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Tvillingemor80

Chel1992 skriver:

Svare bare lige alle på en gang

Men ja selvfølgelig kan man gøre det andre steder så Men tænker sådan lidt, man kan som forældre jo så ikke rigtig have det putning som man før har kunne have, og fx sove nøgen sammen fordi man skal tage hensyn til at der ligger børn som nok også gerne vil putte lidt

Eller er det mig der er helt gal på den?

Er overbevist om at man selvfølgelig kan få et mere kreativt liv når man har fået børn det er jeg ikke i tvivl om

Vi kan sagtens putte sammen selvom ungerne er der, men nej vi sover ikke nøgne, men det har jeg nu aldrig gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

mpr

Tvillingemor90 skriver:

Vi kan sagtens putte sammen selvom ungerne er der, men nej vi sover ikke nøgne, men det har jeg nu aldrig gjort..

Fair nok

Anmeld

24. maj 2012

Mumto3

Chel1992 skriver:

Svare bare lige alle på en gang

Men ja selvfølgelig kan man gøre det andre steder så Men tænker sådan lidt, man kan som forældre jo så ikke rigtig have det putning som man før har kunne have, og fx sove nøgen sammen fordi man skal tage hensyn til at der ligger børn som nok også gerne vil putte lidt

Eller er det mig der er helt gal på den?

Er overbevist om at man selvfølgelig kan få et mere kreativt liv når man har fået børn det er jeg ikke i tvivl om

Det er rigtig det med at vi ikke sover nøgne sammen, men vi putter bestemt rigtig meget med hinanden. Børnene behov for at blive puttet med er jo helt opfyldt, så de søger os ikkeret meget i løbet af natten. Ofte vil de bare gerne ligge i arm med deres søskende, og hvis vi som forældre ligger i ske sammen, og der kommer et barn, så siger vi bare som det er, mor og far ligger lige og putter, også finder de bare en anden at putte med i stedet for.

Anmeld

24. maj 2012

Rikke, Liam & Linus

Liam har sovet MEGET i vores seng i en periode. Nu er han vendt tilbage til sin egen seng igen og det klarer han rigtig fint. Han fylder 3 til juli. Tror man skal være bedre til at lade børnene få lov til at få lidt tryghed eksempelvis i mor og fars seng, de er faktisk rigtig gode til selv at sige fra eller til. Det er de færreste teenagere der stadig sover sammen med mor og far.

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

Chel1992 skriver:

Nu sad jeg lige og så det fine klip med langtidsammende kvinder og fandt derfra et link videre til folk der som par også sov med deres børn i sengen. Tænker sådan lidt.. Ja det er meget trykhed man får med børnene men hvordan kan forældrene have nogen som helst form for sex liv? De kan jo ikke have sex når børnene sover ? Altså når barnet når over en vis alder.. Kunne forstå det hvis det kun var en forældre men når begge stadig er sammen?

Hvad syntes i?

Ville i have jeres børn i sengen indtil de selv siger fra? Eller skal børnene ud af forældrenes soveværelse når de begynder at opfatte hvad der foregår omkring dem?

Vil ALDRIG ha mine børn sovende i min seng ..
Med mindre de er rigtig syge , og kan finde ud af og ligge stille og ikke tumle rundt i sengen ..

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

Min søn på 2 bliver puttet i sin egen seng altid. Han kan ikke falde i søvn i vores. Og sådan har det faktisk været fra siden før han var et år. Men vågner han om natten og kalder så kommer han ind til os. Jeg magter ikke at bruge 1 time på at rende frem og tilbage. Og så er det jo lidt hyggeligt.

Nu har vi haft en lang periode hvor han ikke kommer ind. Menvi har også haft perioder hvor han kommer på nærmest fast klokkeslet hver nat. Sådan er det. Jeg kunne nok godt lære ham at han ikke skulle ind til det. Men det har jeg nedprioriteret.

Anmeld

24. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn på knap 1 år sover sammen med os.det har han gjort siden han blev født og vi har tænkt os han skal sove sammen med os til han selv har lyst til at sove i egen seng.

Sex er intet problem, det kan foregå andre steder end i sengen og i missionærer stilling! Det kun fantasien der sætter grænser.

Samsovning er godt, hvis man har det godt med det. Herhjemme fungere det rigtig fint og vi får alle 3 en rolig nat. Det der irritere mig mest er alle andres forudindtaget holdninger og meninger om hvor dumt det er.

Vi træffer beslutninger ud fra hvad der fungere for os.

Anmeld

24. maj 2012

FruStolpe

Intet barn i sengen her.  Jeg får ikke lukket et øje hvis Isabella skulle sove der også

Hvis hun er meget syg så kommer hun ind til os, ellers ikke.

Ang. sexen så har vi nu aldrig rigtig brugt soveværelset

Anmeld

24. maj 2012

Koen.

Fru Skovrup skriver:

Min søn på knap 1 år sover sammen med os.det har han gjort siden han blev født og vi har tænkt os han skal sove sammen med os til han selv har lyst til at sove i egen seng.

Sex er intet problem, det kan foregå andre steder end i sengen og i missionærer stilling! Det kun fantasien der sætter grænser.

Samsovning er godt, hvis man har det godt med det. Herhjemme fungere det rigtig fint og vi får alle 3 en rolig nat. Det der irritere mig mest er alle andres forudindtaget holdninger og meninger om hvor dumt det er.

Vi træffer beslutninger ud fra hvad der fungere for os.

SÅ enig

Ts. Vores datter sov i vores seng til hun blev 2 år, først der var hun klar til at flytte i egen seng, jeg ser det bare som et behov barnet har der skal opfyldes, sex kan som alle andre skrive foregå andet sted og ellers lære man at være kreativ

Anmeld

24. maj 2012

Mariajny

jeg synes det er vigtigt at børn, sover i deres egen seng. min søn har sovet i egen seng fra han var 1 år. dog har han været hos mig, når han var syg osv.
min veninde har haft hendes børn i sengen, til hun fik ny kæreste, og så er det altså et mareridt at skal vænne dem til det.. hun måtte op tusind gange om natten, for at følge børnene i seng igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.