Børn i forældres senge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Hyacinth

Chel1992 skriver:

Nu sad jeg lige og så det fine klip med langtidsammende kvinder og fandt derfra et link videre til folk der som par også sov med deres børn i sengen. Tænker sådan lidt.. Ja det er meget trykhed man får med børnene men hvordan kan forældrene have nogen som helst form for sex liv? De kan jo ikke have sex når børnene sover ? Altså når barnet når over en vis alder.. Kunne forstå det hvis det kun var en forældre men når begge stadig er sammen?

Hvad syntes i?

Ville i have jeres børn i sengen indtil de selv siger fra? Eller skal børnene ud af forældrenes soveværelse når de begynder at opfatte hvad der foregår omkring dem?

Altså vi lod vores datter sove i egen seng på eget værelse med babyalarm, da hun var ca 3 mdr. Dels gik amingen helt galt da hun var 7 uger og derfor skulle jeg ikke op på samme måde, idet hun bev flaskebarn og derudover havde vi alle tre en ret urolig nattesøvn.

For os fungerede det fint, fordi hun klarede det og det blev også til at vi alle sov meget bedre efterfølgende

Jeg synes, man skal gøre hvad man har det bedst med og selvfølgelig tage højde for barnets behov. Nu har jeg dog et skræmmebillede af min svigerinde, hvor deres ene barn på snart 4 år, stadig kommer ind til dem hver nat. Der mener jeg dog, at man måske godt kan lære dem at sove hos sig selv. Uden dog, at have egen erfaring med et større barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

mpr

Hyacinth skriver:

Altså vi lod vores datter sove i egen seng på eget værelse med babyalarm, da hun var ca 3 mdr. Dels gik amingen helt galt da hun var 7 uger og derfor skulle jeg ikke op på samme måde, idet hun bev flaskebarn og derudover havde vi alle tre en ret urolig nattesøvn.

For os fungerede det fint, fordi hun klarede det og det blev også til at vi alle sov meget bedre efterfølgende

Jeg synes, man skal gøre hvad man har det bedst med og selvfølgelig tage højde for barnets behov. Nu har jeg dog et skræmmebillede af min svigerinde, hvor deres ene barn på snart 4 år, stadig kommer ind til dem hver nat. Der mener jeg dog, at man måske godt kan lære dem at sove hos sig selv. Uden dog, at have egen erfaring med et større barn

Det er præcis sådanne tilfælde jeg tænker jeg ville være nervøs for

Ved nemlig at både min lille bror og jeg sov inde hos vores mor som var enlig indtil vi i hvert fald var 10-13 år Og vi har gjort at hun ikke kunne få fast kæreste fordi vi ikke ville rykke ud af soveværelset efter vi først var kommet derind ^^

Men kan det fungere for nogen så er det jo fint

Anmeld

24. maj 2012

3rollinger

Mumto3 skriver:

Nu er det jo ikke os alle der er så kedelige at vi kun kan have sex idobbeltsengen ;-)Efter at have kendt hinanden i mange år, så er det athave fået børn det bedste der er sket for vores sexliv. Vores børn sover i dobbeltsengen, og det betyder at nu er en kedelig tur til svigerforældrene pludselig blevet enormt spændende, fortænk nu hvis vi lige kan ordne en quiky, og ellers bruger vi bare resten af huset når børnene ligger i vores seng.

I maa da godt nok have en stor seng 

Naar alle vores 3 kommer ind i sengen synes jeg godt nok det kan knibe med pladsen.

Her kommer de ind saadan paa skift som de har behov for, men jeg er ikke meget for at de alle 3 er der paa samme tid, men fordi jeg synes at saa vaekker vi allesammen hinanden naar vi vender og drejer os. 

Anmeld

24. maj 2012

Ditte-3

mine bærn må komme ind og sove i soveværlsed vis de vågner om natten og har haft dorlig drøm og de er 7 og 8 år og vis de fik lov sov de der vær dag men den går bare ik  vis jeg var alene tror jeg nu de sov ved mig men min kærste syntes ik det er så hyggelig som vi syntes

Anmeld

24. maj 2012

4xGreve

Chel1992 skriver:

Nu sad jeg lige og så det fine klip med langtidsammende kvinder og fandt derfra et link videre til folk der som par også sov med deres børn i sengen. Tænker sådan lidt.. Ja det er meget trykhed man får med børnene men hvordan kan forældrene have nogen som helst form for sex liv? De kan jo ikke have sex når børnene sover ? Altså når barnet når over en vis alder.. Kunne forstå det hvis det kun var en forældre men når begge stadig er sammen?

Hvad syntes i?

Ville i have jeres børn i sengen indtil de selv siger fra? Eller skal børnene ud af forældrenes soveværelse når de begynder at opfatte hvad der foregår omkring dem?

Altså herhjemme skal ungerne både daniella 4 år og Milo 3 måneder falde i søv i egen seng men er altid velkommen inde i vores seng ALTID! Savner mine unger når de ikke er ved mig og hvis det ikke var for manden sov de altid hele tiden sammen med os, men manden har også brug for at vi kan ligge i ske uden børnen...

Og hvad angår sex så er der jo ingen der har sagt at det kun skal forgå i sengen 

Anmeld

24. maj 2012

4xGreve

4xGreve skriver:

Altså herhjemme skal ungerne både daniella 4 år og Milo 3 måneder falde i søv i egen seng men er altid velkommen inde i vores seng ALTID! Savner mine unger når de ikke er ved mig og hvis det ikke var for manden sov de altid hele tiden sammen med os, men manden har også brug for at vi kan ligge i ske uden børnen...

Og hvad angår sex så er der jo ingen der har sagt at det kun skal forgå i sengen 

Skal lige tilfløje at Daniella kommer ind i vores seng hver nat dog er det sjældent at Milo vågner om natten han sover gerne fra 21-06 ca. Men hvis han vågnet så tøver jeg ikke og lader ham blive... Mine unger må altid sove inde ved os selv når de er 20 

Anmeld

24. maj 2012

Faith

Jeg er SÅ glad for at vi fik vænnet drengene til at sove på eget værelse i en tidlig alder! Min mand og jeg har brug for den der alenetid når de er kommet i seng, og vi gider simpelthen ikke have dem i soveværelset. De kommer kun ind til os hvis de er syge eller har mareridt. I min verden kan man sagtens give dem tryghed selvom de ikke sover lige klods op af en.

Anmeld

24. maj 2012

isabellasmor

Chel1992 skriver:

Hvad syntes i?

Vores datter sover i sin seng inde hos os, og når hun så vågner ( hun vender sig om på maven i søvne for det meste ) så kommer hun hen i sengen til os og får mors Pat  Og det er bare SUPER hyggeligt. 

Sex, det har vi næsten hver dag, og nogengange 2 gange om dagen. Og det behøver for mig ikke at være i sengen, min seng er ikke = sex  Vi gør det på sofaen, i badet osv. Så ingen stop klods her 

Anmeld

24. maj 2012

NinaNymannMadsen

vores sover kun inde ved os hvis de er meget syge. ellers så sover de inde i deres egne senge og sådan skal det være. det er iorden de kommer ind om morgenen inden vi står helt op og putter inde ved os lidt men de skal sove i deres egen seng med mindre de er meget syge.

Anmeld

24. maj 2012

Lusi

Her får de lov at sove i sengen når de er syge eller vågner af mareridt.. Jeg kan ik sove ordentligt når de er der.. Jeg vågner ved det mindste grynt og kan også ligge og nusse dem i timevis.. Dur jo altså ik når jeg burde SOVE
Og så kan jeg slet ik have, at ligge tæt når jeg skal sove.. Elsker også at ligge og putte med min mand, men når jeg skal sove, vender jeg ryggen til, for kan ik sove og klistre på samme tid
Her sov min datter på eget værelse, fra hun var tre måneder gammel og har aldrig været noget problem. Nu er hun snart 4 og vil absolut ikke sove derinde. Hun vil falde i søvn hos os og så bære vi hende ind i sin seng. Min søn har altid bare sovet hvor han nu er blevet lagt til at sove (indtil videre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.