Chel1992 skriver:
Nu sad jeg lige og så det fine klip med langtidsammende kvinder og fandt derfra et link videre til folk der som par også sov med deres børn i sengen. Tænker sådan lidt.. Ja det er meget trykhed man får med børnene men hvordan kan forældrene have nogen som helst form for sex liv? De kan jo ikke have sex når børnene sover ?
Altså når barnet når over en vis alder.. Kunne forstå det hvis det kun var en forældre men når begge stadig er sammen?
Hvad syntes i?
Ville i have jeres børn i sengen indtil de selv siger fra? Eller skal børnene ud af forældrenes soveværelse når de begynder at opfatte hvad der foregår omkring dem? 
Altså vi lod vores datter sove i egen seng på eget værelse med babyalarm, da hun var ca 3 mdr. Dels gik amingen helt galt da hun var 7 uger og derfor skulle jeg ikke op på samme måde, idet hun bev flaskebarn og derudover havde vi alle tre en ret urolig nattesøvn.
For os fungerede det fint, fordi hun klarede det og det blev også til at vi alle sov meget bedre efterfølgende
Jeg synes, man skal gøre hvad man har det bedst med og selvfølgelig tage højde for barnets behov. Nu har jeg dog et skræmmebillede af min svigerinde, hvor deres ene barn på snart 4 år, stadig kommer ind til dem hver nat. Der mener jeg dog, at man måske godt kan lære dem at sove hos sig selv. Uden dog, at have egen erfaring med et større barn
Anmeld