Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu sad jeg lige og så det fine klip med langtidsammende kvinder og fandt derfra et link videre til folk der som par også sov med deres børn i sengen. Tænker sådan lidt.. Ja det er meget trykhed man får med børnene men hvordan kan forældrene have nogen som helst form for sex liv? De kan jo ikke have sex når børnene sover ? Altså når barnet når over en vis alder.. Kunne forstå det hvis det kun var en forældre men når begge stadig er sammen?
Hvad syntes i?
Ville i have jeres børn i sengen indtil de selv siger fra? Eller skal børnene ud af forældrenes soveværelse når de begynder at opfatte hvad der foregår omkring dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tvillingemor90 skriver: Vores piger sove inde ved os- de er 2 år lige om lidt.. De sover kun igennem hvis de ligger tæt ved mor og far, og det for de lov til.. Har også læst at børn indhenter noget af den nærhed og tryghed de må undværre fra mor og far når de er i vs og dp om natten hvis forældre og børn sover sammen.. vi har så gjort det at vi har boret 3 senge sammen så vi har rigeligt med plads - så ALLE for sovet godt.. og sex behøver man jo ikke have i sengen
Vores piger sove inde ved os- de er 2 år lige om lidt.. De sover kun igennem hvis de ligger tæt ved mor og far, og det for de lov til.. Har også læst at børn indhenter noget af den nærhed og tryghed de må undværre fra mor og far når de er i vs og dp om natten hvis forældre og børn sover sammen.. vi har så gjort det at vi har boret 3 senge sammen så vi har rigeligt med plads - så ALLE for sovet godt.. og sex behøver man jo ikke have i sengen
Hvor har i så sex? i badet? Eller hvordan?
Chel1992 skriver: Hvor har i så sex? i badet? Eller hvordan?
Benjamin sover noget af natten i sin egen seng og noget af natten i vores! Jeg elsker at putte med ham! Men han er selvfølgelig heller ikke så gammel.
Vi har faktisk talt om, at det snart må slutte, at han putter så meget i vores seng. Det skal helst ikke blive et problem, når han bliver større - selvom hans mor synes det er hyggeligt!
Vi har ALDRIG sex i sengen mere! Men det er nu også fordi han deler soveværelse med os, og det bryder jeg mig ikke om. Men så har vi bare sex alle mulige andre steder, som mine veninder nok ikke vil læse om her hehe
Tvillingemor90 skriver: ja blandt andet.. stuen .. altså alle mulige steder - har aldrig haft sex i det rum pigerne sover i, det ville slet ikke kunne lade sig gøre for mig .. heller ikke da de var helt små - ville synes det var så mærkeligt..
ja blandt andet.. stuen .. altså alle mulige steder - har aldrig haft sex i det rum pigerne sover i, det ville slet ikke kunne lade sig gøre for mig .. heller ikke da de var helt små - ville synes det var så mærkeligt..
Sådan har jeg det også! Jeg kan slet ikke få mig selv til det, når han ligger der i sin seng ved siden af.
Men så er det jo godt, at man har andre rum end soveværelset! (selvom jeg nu savner sengen fra tid til anden)
Chel1992 skriver: Nu sad jeg lige og så det fine klip med langtidsammende kvinder og fandt derfra et link videre til folk der som par også sov med deres børn i sengen. Tænker sådan lidt.. Ja det er meget trykhed man får med børnene men hvordan kan forældrene have nogen som helst form for sex liv? De kan jo ikke have sex når børnene sover ? Altså når barnet når over en vis alder.. Kunne forstå det hvis det kun var en forældre men når begge stadig er sammen? Hvad syntes i? Ville i have jeres børn i sengen indtil de selv siger fra? Eller skal børnene ud af forældrenes soveværelse når de begynder at opfatte hvad der foregår omkring dem?
Ka+Ma=Be skriver: Sådan har jeg det også! Jeg kan slet ikke få mig selv til det, når han ligger der i sin seng ved siden af. Men så er det jo godt, at man har andre rum end soveværelset! (selvom jeg nu savner sengen fra tid til anden)
Mumto3 skriver: Nu er det jo ikke os alle der er så kedelige at vi kun kan have sex idobbeltsengen ;-)Efter at have kendt hinanden i mange år, så er det athave fået børn det bedste der er sket for vores sexliv. Vores børn sover i dobbeltsengen, og det betyder at nu er en kedelig tur til svigerforældrene pludselig blevet enormt spændende, fortænk nu hvis vi lige kan ordne en quiky, og ellers bruger vi bare resten af huset når børnene ligger i vores seng.
Nu er det jo ikke os alle der er så kedelige at vi kun kan have sex idobbeltsengen ;-)Efter at have kendt hinanden i mange år, så er det athave fået børn det bedste der er sket for vores sexliv. Vores børn sover i dobbeltsengen, og det betyder at nu er en kedelig tur til svigerforældrene pludselig blevet enormt spændende, fortænk nu hvis vi lige kan ordne en quiky, og ellers bruger vi bare resten af huset når børnene ligger i vores seng.
Svare bare lige alle på en gang
Men ja selvfølgelig kan man gøre det andre steder så Men tænker sådan lidt, man kan som forældre jo så ikke rigtig have det putning som man før har kunne have, og fx sove nøgen sammen fordi man skal tage hensyn til at der ligger børn som nok også gerne vil putte lidt
Eller er det mig der er helt gal på den?
Er overbevist om at man selvfølgelig kan få et mere kreativt liv når man har fået børn det er jeg ikke i tvivl om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128