forstuvet/brækket håndled?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

har lige fundet ud af, skadestuen i silkeborg er nedlagt, så jeg skal til viborg for det. og jeg sidder i silkeborg nu så der er lige et stykke vej..

Ja de nedlægger rigtig mange afdelinger og samler dem
Men synes stadig selv om der er lang vej så du skal tage forbi for din læge sender dig nok afsted til skadestuen alligevel vis han finder noget mistænkligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Anonym trådstarter

lassemor07 skriver:

Ja de nedlægger rigtig mange afdelinger og samler dem
Men synes stadig selv om der er lang vej så du skal tage forbi for din læge sender dig nok afsted til skadestuen alligevel vis han finder noget mistænkligt

jeg kan ikke komme til læge, da de ikke har tid til at se mig. jeg kan kun ringe til sekretærerne deroppe, og de sagde "du skulle være kommet mellem 9-9.30, der har vi akut tid for alle, for vi har ingen tider, hvor du kan blive kigget på" .. sådan er det altid deroppe, og har lige haft ringet til dem

så må få kæresten til at køre mig på skadestuen senere.

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

åh, din historie lyder ikke rar!
men kan desværre ikke komme nogen steder før 13.20, når jeg har fri fra skole. det skete lørdag aften/nat ved mig.

men kan du huske noget om, hvordan det føltes?

desværre ikke ret meget..

det gjorde ondt og jeg ville ikke bruge håndleddet..

men med alle de gener jeg har idag i håndledet er det bedere at blive tjæket for en sikkerheds skyld.. for dem ønsker jeg ikke for andre.. og det er stadig så tideligt så der er en chance for de kan redde dit håndled hvis det sku være brækket så det ikke vokser forkert sammen..

jeg ville ikke tage nogle chance og smutte ihværtifal til læge eller andet når du har fri..

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

desværre ikke ret meget..

det gjorde ondt og jeg ville ikke bruge håndleddet..

men med alle de gener jeg har idag i håndledet er det bedere at blive tjæket for en sikkerheds skyld.. for dem ønsker jeg ikke for andre.. og det er stadig så tideligt så der er en chance for de kan redde dit håndled hvis det sku være brækket så det ikke vokser forkert sammen..

jeg ville ikke tage nogle chance og smutte ihværtifal til læge eller andet når du har fri..

jeg tror også, jeg tager på skadestuen efter skoletid.

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg tror også, jeg tager på skadestuen efter skoletid.

fornuftigt   

håber selvfølgelig for dig det er forstuvet men da det andet kan give gener senere så er det bedst at blive tjækket..

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

fornuftigt   

håber selvfølgelig for dig det er forstuvet men da det andet kan give gener senere så er det bedst at blive tjækket..

jeg håber, det kun er et vrid eller andet

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg håber, det kun er et vrid eller andet

held og lykke med det, og giv evt en opdatering senere

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

held og lykke med det, og giv evt en opdatering senere

det skal jeg nok - og tak

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det skal jeg nok - og tak

selv tak

Anmeld

22. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

jeg kan ikke komme til læge, da de ikke har tid til at se mig. jeg kan kun ringe til sekretærerne deroppe, og de sagde "du skulle være kommet mellem 9-9.30, der har vi akut tid for alle, for vi har ingen tider, hvor du kan blive kigget på" .. sådan er det altid deroppe, og har lige haft ringet til dem

så må få kæresten til at køre mig på skadestuen senere.

Øv det er surt
Ja der er ikke andet for , for det skal ihverfald kigges på bare for af være sikker på der ikke er sket noget så det ikke gror skævt sammen vis nu det er brækket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.