Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lhn89 skriver: Hehe. Mange tak - er helt enig
Hehe. Mange tak - er helt enig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har været i skole indtil nu Nu skal jeg om og hente trolden fra DP ..Mit bækken og mine plukveer er så slemme i dag , jeg ik kan holde til at gå på legepladsen med ham . Ellers havde jeg klart gjort det !
rikkeregnbue skriver: Hold da op... 24 timer?!
Hold da op... 24 timer?!
ja, sådan er det på B og A niveau
morethanperfect skriver: Har været i skole indtil nu Nu skal jeg om og hente trolden fra DP ..Mit bækken og mine plukveer er så slemme i dag , jeg ik kan holde til at gå på legepladsen med ham . Ellers havde jeg klart gjort det !
Øvv! Ellers ærgeligt når det er så fint vejr
LilleChelle skriver: ja, sådan er det på B og A niveau
Mind mig lige om, at jeg ALDRIG skal have historie på B eller A niveau! ALDRIG
rikkeregnbue skriver: Haha, nu har jeg ENDELIG fået Ida til at sove.... Hun vågner nok om en ½ times tid og er tørstig eller noget
Haha, nu har jeg ENDELIG fået Ida til at sove.... Hun vågner nok om en ½ times tid og er tørstig eller noget
garanteret
Melikka har ikke sovet i dag, men har været lagt ud og putte flere gange.. men nu sov vi også meget længe i morges
MelikkazMoar skriver: garanteret Melikka har ikke sovet i dag, men har været lagt ud og putte flere gange.. men nu sov vi også meget længe i morges
Ja okay Ida hun er bare typen der kun vil sove ½ time af gangen.. Hendes tid er ikke til at sove
rikkeregnbue skriver: Ja okay Ida hun er bare typen der kun vil sove ½ time af gangen.. Hendes tid er ikke til at sove
sådan har melikka det også i perioder.. det er hyggeligt nok, men også lidt træls..
rikkeregnbue skriver: HuHun Haha! Det lyder hyggeligt - må også være rart for Lærke at komme afsted igen
HuHun
Haha! Det lyder hyggeligt - må også være rart for Lærke at komme afsted igen
MelikkazMoar skriver: sådan har melikka det også i perioder.. det er hyggeligt nok, men også lidt træls..
Man kommer i hvert fald ikke til at tænke: "Vågner hun ikke snart"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128