Hvad laver i på denne lækre mandag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Troldemommi

Jeg har været til mit sidste vejledningsmøde inden jeg skal aflevere min Bacheloropgave, og nu arbejder jeg på de ting der kunne forbedres og stener lidt Facebook og Baby.dk :-)

Monica - som nyder vejret igennem et vindue :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Ja, overskriften siger vel det hele

Jeg har haft besøg af Louise og lille Isabella  Og ellers har jeg bare nydt det lækre vejr.

Hvad med jer andre?

Jeg har været nede at bestille de lagkage bunde som jeg fortalte dig om Og så en tur ved den dumme tandlæge.. Og så var mig og kæresten en tur på Baresso.,,

Men jeg har bare den mest sindyge hovedpine.. Så nu ligger jeg lidt på sofaen, indtil vi skal lave mad.. Clubsandwich står den på.. 

Jeg har mest af alt lyst til den tykke brune sovs, chips, flæskesteg og masser kartofler..  

Men det må vente .. 

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

Jeg har besøgt dig og Ida sammen med Isabella :b ellers har jeg været nede og hente kæresten og nydt det gode vejr :b

Lækkert!

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LuLy skriver:

Har bare nydt vejret Julia havde første dag i dagplejen og skulle være der alene i 3 timer. Så jeg gik ned til søerne og nød solen. Og så har jeg købt cykel, cykelstol og cykel hjelm til Julia så vi kan komme ud og cykle Ih det er bare en dejlig mandag

Lækkert... Gik det godt i DP så?

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Jeg har været nede at bestille de lagkage bunde som jeg fortalte dig om Og så en tur ved den dumme tandlæge.. Og så var mig og kæresten en tur på Baresso.,,

Men jeg har bare den mest sindyge hovedpine.. Så nu ligger jeg lidt på sofaen, indtil vi skal lave mad.. Clubsandwich står den på.. 

Jeg har mest af alt lyst til den tykke brune sovs, chips, flæskesteg og masser kartofler..  

Men det må vente .. 

Haha! Ida og jeg kommer den dag i skal have det

Anmeld

21. maj 2012

LLN

rikkeregnbue skriver:

Ja, overskriften siger vel det hele

Jeg har haft besøg af Louise og lille Isabella  Og ellers har jeg bare nydt det lækre vejr.

Hvad med jer andre?

Arbejdet til kl. 15

Hentet søn i SFO

Bibliotek + handlet

Læst ½ time i haven

Vandet lidt urtehave og fjernet lidt ukrudt.

Nu er det så slappetid til maden skal laves og være klar til den store kommer hjem kl. 19.

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Haha! Ida og jeg kommer den dag i skal have det

Det lyder godt  

Anmeld

21. maj 2012

ønskebørn74

lhn89 skriver:

Her nyder Luna og jeg det skønne vejr og venter på at far kommer hjem 

Dagen er stort set kun brugt på vores altan, med sandkasse leg, frugtspisning og vandpjaskeri, så vi har haft en fantastisk dag 

.. Beklager de mange billeder 

hold nu op, hvor er hun lækker!!!

eeeeeelsker hendes hår og flotte blå øjne!!!

Anmeld

21. maj 2012

Clisolka

Jeg har været på arbejde peeeeeuuuuuwwww det har været varmt  DSB kunne ikke finde ud af at sætte aircondition til i toget 

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Jeg har været på arbejde peeeeeuuuuuwwww det har været varmt  DSB kunne ikke finde ud af at sætte aircondition til i toget 

Det lyder MEGET varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.