Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået givet vores nye græsplæne gødning, og nu er jeg ved at dø af varme (29+0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Kæmper med varmen... Jeg er bestemt ikke et sommermenneske....
Kæmper med varmen... Jeg er bestemt ikke et sommermenneske....
Øvvvv, sommer er da ellers lækkert
frk-stoltze skriver: Jeg har fået givet vores nye græsplæne gødning, og nu er jeg ved at dø af varme (29+0)
Haha
Sliiiber og sliber bænk, haveborde , og stole - puuha og har boret huller- Været oppe sidne kl 5 imorges - .GAAAB - så nu er mor ved at være træt -
Lyder til I alle har været aktive i det gode vejr Hvor skønt Det blæser op her så tror jeg hopper ind i læ
rikkeregnbue skriver: Øvvvv, sommer er da ellers lækkert
Helt bestemt, men varmen kan jeg bare ikke med... Faktisk pisse træls...
Janni. skriver: Du skal da ikke kæmpe med varmen. Det får du det bare varmere af.
Du skal da ikke kæmpe med varmen. Det får du det bare varmere af.
Hehe....
Drikker spande vis af vand... ah måske lige lidt overdrevet... Men drikker meget vand hvert fald... Har blæseren tændt også...
rikkeregnbue skriver: Ja, overskriften siger vel det hele Jeg har haft besøg af Louise og lille Isabella Og ellers har jeg bare nydt det lækre vejr. Hvad med jer andre?
Ja, overskriften siger vel det hele
Jeg har haft besøg af Louise og lille Isabella Og ellers har jeg bare nydt det lækre vejr.
Hvad med jer andre?
været til 1års undersøgelse + vaccine med melikka, så nu har jeg bare en meget pyldret lille datter..
MelikkazMoar skriver: været til 1års undersøgelse + vaccine med melikka, så nu har jeg bare en meget pyldret lille datter..
Åh nej... God bedring med hende så
rikkeregnbue skriver: Åh nej... God bedring med hende så
tak smukke..
heldigvis tog hun det stille og har det faktisk stadig godt, hun er bare pyldret og træt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128