Hvad laver i på denne lækre mandag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Koen.

Her nyder vi bare Lærkes sidste fridag fra dagplejen, både far og mor har jo barsel og lillebror sover,spiser og skider jo bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MelikkazMoar skriver:

tak smukke..

heldigvis tog hun det stille og har det faktisk stadig godt, hun er bare pyldret og træt

Vil godt låne noget af hendes træthed til Ida - det pigebarn er ALT for frisk!  Hun gider ikke sove... Går ud fra, at det er fordi det er så vaaarmt!

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

tanja. skriver:

Her nyder vi bare Lærkes sidste fridag fra dagplejen, både far og mor har jo barsel og lillebror sover,spiser og skider jo bare

Haha! Det lyder hyggeligt - må også være rart for Lærke at komme afsted igen

Anmeld

21. maj 2012

LilleChelle

Jeg har 24 timers eksamen i Historie Så der sker desværre ikke noget synderligt spændende  

Anmeld

21. maj 2012

lhn89

Her nyder Luna og jeg det skønne vejr og venter på at far kommer hjem 

Dagen er stort set kun brugt på vores altan, med sandkasse leg, frugtspisning og vandpjaskeri, så vi har haft en fantastisk dag 

.. Beklager de mange billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LilleChelle skriver:

Jeg har 24 timers eksamen i Historie Så der sker desværre ikke noget synderligt spændende  

Hold da op... 24 timer?!

Anmeld

21. maj 2012

MelikkazMoar

rikkeregnbue skriver:

Vil godt låne noget af hendes træthed til Ida - det pigebarn er ALT for frisk!  Hun gider ikke sove... Går ud fra, at det er fordi det er så vaaarmt!

ja, melikka svinger meget .. hun er helt frisk.. så hun træt og putter ind til mig.. og lige nu er det krydt i røven igen..

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

lhn89 skriver:

Her nyder Luna og jeg det skønne vejr og venter på at far kommer hjem 

Dagen er stort set kun brugt på vores altan, med sandkasse leg, frugtspisning og vandpjaskeri, så vi har haft en fantastisk dag 

NÅÅÅÅÅÅÅÅRHHH, hvor er hun lækker!

Anmeld

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MelikkazMoar skriver:

ja, melikka svinger meget .. hun er helt frisk.. så hun træt og putter ind til mig.. og lige nu er det krydt i røven igen..

Haha, nu har jeg ENDELIG fået Ida til at sove.... Hun vågner nok om en ½ times tid og er tørstig eller noget

Anmeld

21. maj 2012

lhn89

rikkeregnbue skriver:

NÅÅÅÅÅÅÅÅRHHH, hvor er hun lækker!

Hehe. Mange tak - er helt enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.