Tilbage på arbejde og jeg er bare ikke klar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Kløver

Kan desværre ikke hjælpe, har været priviligeret, da jeg har kunne overlappe 2 barsler, og holde fuld barsel
Men ville ikke gå uden at give kæmpe krammer
Nogle er klar hurtig og nogle ser det som befrielse at komme på arbejde igen, mens nogle nyder mor på fuldtid og ikke kan klare tanken om at være væk fra barnet, er nok selv et sted i midten. Men er jo intet galt i nogle af delene, og er jo helt ok du har det som du har det
Håber meget du får det bedre med det hele og finder en måde at klare det på, eller måske en løsning du kan have det godt med
Kram kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

RiUL

MAJ*MOR skriver:

hvad kan man få der? var da smart!! Ville så gerne det samme.. 

Ca 7000 før skat, så det er ikke meget, men man kan jo også blive privat dp og passe eget barn og et til barn, så får man det dobbelte det er jo også en mulighed

Anmeld

22. maj 2012

ano14316

Maja84 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, har været priviligeret, da jeg har kunne overlappe 2 barsler, og holde fuld barsel
Men ville ikke gå uden at give kæmpe krammer
Nogle er klar hurtig og nogle ser det som befrielse at komme på arbejde igen, mens nogle nyder mor på fuldtid og ikke kan klare tanken om at være væk fra barnet, er nok selv et sted i midten. Men er jo intet galt i nogle af delene, og er jo helt ok du har det som du har det
Håber meget du får det bedre med det hele og finder en måde at klare det på, eller måske en løsning du kan have det godt med
Kram kram

Mange mange tak for din super søde besked. Dejligt at kunne have 2 barsler efter hinanden, men det må også være hårdt.

Anmeld

23. maj 2012

Kløver

ano14316 skriver:

MåMåhgogodindrømm

Mange mange tak for din super søde besked. Dejligt at kunne have 2 barsler efter hinanden, men det må også være hårdt.

Ja må indrømme det er hårdt, får ikke meget søvn, da børnene vågner på skift. Men må også være hårdt at ønske at være derhjemme, og ikke have mulighed, jeg ville ikke selv kunne ha afleveret min dreng før end jeg gjorde, og han var 11 mdr.
Kom til at tænke du måske kunne da kvalitetstid i weekenderne, og din mand ordner de mere praktiske ting

Anmeld

23. maj 2012

ano14316

Maja84 skriver:

Ja må indrømme det er hårdt, får ikke meget søvn, da børnene vågner på skift. Men må også være hårdt at ønske at være derhjemme, og ikke have mulighed, jeg ville ikke selv kunne ha afleveret min dreng før end jeg gjorde, og han var 11 mdr.
Kom til at tænke du måske kunne da kvalitetstid i weekenderne, og din mand ordner de mere praktiske ting

Puha, ja det kan ikke være meget søvn det bliver til.

Jeg nyder også weekenderne når jeg har fri.. Og min kæreste er bare super god til at sørger for at der bliver ryddet op, vasket gulv, vasket tøj osv osv.

Jeg er også rigtig glad for at jeg ikke skal aflevere ham i institution.

Det går lidt bedre nu med at gå på arbejde, det har været super godt at få talt om det, nu er jeg ikke så ked af det.. og i stedet for at savne ham så meget, så glæder jeg mig til at komme hjem til ham.

selvom det stadig er hårdt især når jeg har fri kl 21, der sover han jo forlængst.. men så ammer jeg ved midnat, så hjælper det lidt..

Anmeld

23. maj 2012

Annette A

Puha den er hård. Ka da godt forstå du har det skidt med det. Jeg kan ikke klare at sende mine afsted før de er halvandet år, så denne gang går jeg også hjemme, men med tilskud fra kommunen til pasning ar eget barn. Det er en dejlig ordning, som selvfølgelig kræver økonomien kan klare det.

Håber du finder en løsning og får det bedre..

Anmeld

24. maj 2012

Tvillingemor80

Jeg følte mig ikke klar da pigerne var 10 mdr og min barsels stoppede, så jeg blev hjemmegående i 4 mdr hvor vi levede for kærestens deltids arbejds løn.. ikke meget, men for os var det vigtigere at pigerne var hjemme sommeren over..

da de var 14 mdr startede de i vuggestue og det var bare så meget mere rigtigt for os alle sammen..

Anmeld

24. maj 2012

Kløver

ano14316 skriver:

Puha, ja det kan ikke være meget søvn det bliver til.

Jeg nyder også weekenderne når jeg har fri.. Og min kæreste er bare super god til at sørger for at der bliver ryddet op, vasket gulv, vasket tøj osv osv.

Jeg er også rigtig glad for at jeg ikke skal aflevere ham i institution.

Det går lidt bedre nu med at gå på arbejde, det har været super godt at få talt om det, nu er jeg ikke så ked af det.. og i stedet for at savne ham så meget, så glæder jeg mig til at komme hjem til ham.

selvom det stadig er hårdt især når jeg har fri kl 21, der sover han jo forlængst.. men så ammer jeg ved midnat, så hjælper det lidt..

Hvor dejligt det går bedre

Anmeld

24. maj 2012

ano14316

Tvillingemor90 skriver:

Jeg følte mig ikke klar da pigerne var 10 mdr og min barsels stoppede, så jeg blev hjemmegående i 4 mdr hvor vi levede for kærestens deltids arbejds løn.. ikke meget, men for os var det vigtigere at pigerne var hjemme sommeren over..

da de var 14 mdr startede de i vuggestue og det var bare så meget mere rigtigt for os alle sammen..

ej det lyder dejligt.. desværre er det bare ikke en mulighed for os.

Vi sidder desværre lidt stramt i forvejen, da jeg ikke har været den mest fornuftige omkring penge/lån ect.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.