Tilbage på arbejde og jeg er bare ikke klar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

ano14316

TR skriver:

Kan fuldt ud forstå dig , det er rigtig mange timer ! .. Det lyder simpelthen til at du har fået en rigtig dårlig start hvor har jeg ondt af dig! Det betyder så meget , at man kommer godt fra start ..( forstår slet ikk du vil arbejde i butik , når du har et barn pga skod arbejdes timer og dage ) bare min mening ! - Hvis du bliver flyttet til en anden butik , hvorfor undersøger du så ikk om at få 30 timer i sted for 37 timer ? Hvis i selvf. Kan få det til at løbe rundt, med dig på 30 timer ..

Jeg overvejer også kraftigt at finde noget andet, skal igang med at skrive ansøgninger. Har bare haft svært ved at finde ud af hvad jeg gerne vil. Jeg er nemlig rigtig glad for mit arbejde!.

Vi har desværre ikke råd til at jeg går ned i timer.

Gjorde det ellers gerne.. men jeg arbejde i de der små shop in shop butikker, hvor vi jo kun er 4-6 ansatte, så det er svært at have en på nedsat tid.

Men endnu engang tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

ano14316

Nu som Moar skriver:

Ihh, hvor har jeg ondt af dig! Det må virkelig ikke være rart.

Min datter er 5 måneder og jeg ville på ingen måde kunne undvære hende hverken nu eller om 2,5 måned... Øv, hvor er det træls at i ikke rigtig har nogen muligheder for at ændre på situationen.. Stor medfølelse herfra!!

Mange tak.. jeg synes også det er rigtig hårdt..

Anmeld

21. maj 2012

TR

ano14316 skriver:

Jeg overvejer også kraftigt at finde noget andet, skal igang med at skrive ansøgninger. Har bare haft svært ved at finde ud af hvad jeg gerne vil. Jeg er nemlig rigtig glad for mit arbejde!.

Vi har desværre ikke råd til at jeg går ned i timer.

Gjorde det ellers gerne.. men jeg arbejde i de der små shop in shop butikker, hvor vi jo kun er 4-6 ansatte, så det er svært at have en på nedsat tid.

Men endnu engang tak

Okay kan jeg godt se ! Håber i hvert fald det bliver bedre eller at i finder en løsning knus

Anmeld

21. maj 2012

Maja_4000

ano14316 skriver:

Kan jeg godt forstå..

Min største drøm er at være hjemmegående med hobbylandbrug

håber det lykkedes en dag..

Årh , det kan jeg godt forstå
Jeg vil gerne "bare" være hjemmegående husmor Hehe

Anmeld

22. maj 2012

Levi&LilysMor

ano14316 skriver:

puha det er også tidligt... tror ikke jeg havde kunne klare og sende ham i DP nu..

godt at han godt kunne lide DP..

hvad mener du med "jeg er en af dem som ikke ville have at fam. skulle passe ham kun for at prøve nemlig"

mange tak for dit svar, og held og lykke med i morgen.

Ja det er tidligt , og ville gerne have ventet til han var 10 mdr men nu er min kæreste arb.løs og jeg er den eneste som kan få en ordentlig indtægt ved at starte ...

Men det jeg mente var at mange synes det er en god ide at sende sit barn afsted for at blive passet af andre (f.eks fam.) bare for at de skal prøve at passe en andens barn, altså uden at der er en grund til at barnet skulle blive passet. Når Levi er blevet passet af andre så har det været herhjemme i højest 2 timer og ellers har der bare været nogle og kigge efter ham mens han sov, der har vi jo været i byen...

Anmeld

22. maj 2012

RiUL

Øv hvor jeg føler med dig 

Jeg har selv arbejdet i butik, men da vi begyndte at overveje baby vidste jeg at jeg ikke ville butik mere, blev så (heldigvis) sagt op inden jeg blev gravid.

Så når min barsel slutter den 1. August skulle jeg egentlig tilbage på dagpenge - men jeg er heller ikke parat til at aflevere Oliver i dp, så jeg har søgt tilskud fra kommunen, så jeg kan passe ham selv, herhjemme

Anmeld

22. maj 2012

Vidunderligeunger

ano14316 skriver:

Kan jeg godt forstå..

Min største drøm er at være hjemmegående med hobbylandbrug

håber det lykkedes en dag..

akkurak det samme her!! men vil have en pædagogudd først

Anmeld

22. maj 2012

Vidunderligeunger

RiUL skriver:

Øv hvor jeg føler med dig 

Jeg har selv arbejdet i butik, men da vi begyndte at overveje baby vidste jeg at jeg ikke ville butik mere, blev så (heldigvis) sagt op inden jeg blev gravid.

Så når min barsel slutter den 1. August skulle jeg egentlig tilbage på dagpenge - men jeg er heller ikke parat til at aflevere Oliver i dp, så jeg har søgt tilskud fra kommunen, så jeg kan passe ham selv, herhjemme

hvad kan man få der? var da smart!! Ville så gerne det samme.. 

Anmeld

22. maj 2012

ano14316

MAJ*MOR skriver:

hvad kan man få der? var da smart!! Ville så gerne det samme.. 

Ja det vil jeg også gerne vide..

Anmeld

22. maj 2012

ano14316

MAJ*MOR skriver:

akkurak det samme her!! men vil have en pædagogudd først

god ide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.