ano14316 skriver:
Hej
Sagen er den at Magnus er 7,5 måned og jeg vente tilbage til mit arbejde for 14 dage siden, og jeg er bare slet ikke klar til at være væk så mange timer.
Jeg har grædt dagligt siden jeg startede pga dette, og jeg føler mig så magtesløs.
Min kæreste går hjemme på barsel indtil d. 1 august, og det kommer jo til at gå frygtelig meget ud over ham, for jeg synes jo det burde være mig der var hjemme og ham der gik på arbejde. Det har vi bare ikke råd til, da han er under uddannelse og det er mig der tjener mest.
Når jeg er i mødregruppe er jeg nogen gange lige ved at tude, når de snakker om at de først skal tilbage i 2013 eller slutningen af 2012.
Jeg synes det hele ser så sort ud, for jeg kan ikke se en løsning på det, andet end at jeg bare må leve med det - nu tuder jeg sq igen 
Jeg har måske behov for at høre fra andre der har været i samme båd, hvad gjorde i for at komme videre?
I morgen starter Levi op i dp og det er første gang han skal passes af en anden og ja bare så mange timer om dagen, jeg er en af dem som ikke ville have at fam. skulle passe ham kun for at prøve nemlig. Men jeg starter så selv om 12 dage og jeg glæder mig altså heller ikke... Tiden er gået alt for hurtigt til sidst, og har allermest lyst til at gå hjemme, men nu hvor min kæreste er blevet arb.løs og går hjemme bliver jeg nød til at tjene lidt, lige nu er jeg under udd. og så kan jeg jo arbejde ekstra...
Jeg trøster mig selv med at Levi ikke er en tude dreng og han kunne godt lide dagplejeren da vi var på besøg første gang. og så er jeg også mere rolig ved tanken om at han skal afsted fordi min kæreste nu går hjemme og så kan han altid hente ham...
Men synes du skal snakke med nogen om dine følelser og finde en løsning på det, hvis det kunne hjælpe dig så kunne du da gå nogle timer ned i stedet for at arbejde fuldtid ?
Anmeld