Tilbage på arbejde og jeg er bare ikke klar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.488 visninger
38 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

ano14316

Hej

Sagen er den at Magnus er 7,5 måned og jeg vente tilbage til mit arbejde for 14 dage siden, og jeg er bare slet ikke klar til at være væk så mange timer.

Jeg har grædt dagligt siden jeg startede pga dette, og jeg føler mig så magtesløs.

Min kæreste går hjemme på barsel indtil d. 1 august, og det kommer jo til at gå frygtelig meget ud over ham, for jeg synes jo det burde være mig der var hjemme og ham der gik på arbejde. Det har vi bare ikke råd til, da han er under uddannelse og det er mig der tjener mest.

Når jeg er i mødregruppe er jeg nogen gange lige ved at tude, når de snakker om at de først skal tilbage i 2013 eller slutningen af 2012.

Jeg synes det hele ser så sort ud, for jeg kan ikke se en løsning på det, andet end at jeg bare må leve med det - nu tuder jeg sq igen

Jeg har måske behov for at høre fra andre der har været i samme båd, hvad gjorde i for at komme videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

MariaKyedDK

ano14316 skriver:

Hej

Sagen er den at Magnus er 7,5 måned og jeg vente tilbage til mit arbejde for 14 dage siden, og jeg er bare slet ikke klar til at være væk så mange timer.

Jeg har grædt dagligt siden jeg startede pga dette, og jeg føler mig så magtesløs.

Min kæreste går hjemme på barsel indtil d. 1 august, og det kommer jo til at gå frygtelig meget ud over ham, for jeg synes jo det burde være mig der var hjemme og ham der gik på arbejde. Det har vi bare ikke råd til, da han er under uddannelse og det er mig der tjener mest.

Når jeg er i mødregruppe er jeg nogen gange lige ved at tude, når de snakker om at de først skal tilbage i 2013 eller slutningen af 2012.

Jeg synes det hele ser så sort ud, for jeg kan ikke se en løsning på det, andet end at jeg bare må leve med det - nu tuder jeg sq igen

Jeg har måske behov for at høre fra andre der har været i samme båd, hvad gjorde i for at komme videre?

har ikke være i den situation men vil alligevel give dig et stort

Anmeld

20. maj 2012

raca

jeg gav op... og satte vores forbrug ned. så jeg kunne hjemmepasse..

Anmeld

20. maj 2012

Maja_4000

Puh .. Jeg forstår godt at du ikke er klar Caroline er 17 måneder og jeg ville gerne gå hjemme ved hende hver dag stadig Hehe

Jeg håber I finder en løsning

Anmeld

20. maj 2012

JH12

Er ikke selv i samme situation, men ville ikke bare smutte, uden at sende en kæmpe Håber du finder en løsning eller noget som du kan leve med .

Anmeld

20. maj 2012

Ellie79

ano14316 skriver:

Hej

Min er lidt ældre men jeg skal tilbage om 2-3 uger, og jeg kan næsten ikke holde ud det snart er slut. Jeg kommer sådan til at savne ham. Jeg har en veninde der fortalte at man vender sig til det efter kort tid, det gælder bare om at holde ud, men jeg gruer for det. Så en masse forståelse herfra...

Anmeld

20. maj 2012

TR

ano14316 skriver:

Hej

Nu ved jeg ikk hva din kæreste laver , men kunne han ikk have et bi job ved siden af udd.? Så du kan gå hjemme ?? Det må simpelthen. Ikk være sjovt at være dig

Anmeld

20. maj 2012

Loa

Forstår ikke hvad du syntes er problemet? Altså undskyld min formulering. Men du skriver din kæreste går hjemme på barsel indtil 1 aug. Så skal jeres lille jo heller ikke starte i institution endnu?

Mon ikke det bare er fordi du har gået hjemme længe du lige skal vænne dig til det... Jeres lille skal jo nok klare det. Også selvom han kommer i institution...

Jeg syntes det var skønt at vende tilbage til arbejdet.Selvfølgelig skal man lige vænne sig til det, men det gjorde jeg nu hurtigt....

Anmeld

20. maj 2012

sarahb

Jeg startede da min yngste var 8.5 måned og det gik fint både for mig og ham. Selvfølgelig er det hårdt men jeg var jo nød til at tage på arbejde, så nyttede det ikke jeg sad og gokkede mig selv i hoved med dårlig samvittighed osv. Så der var jeg meget firkantet for at beskytte mig selv..
Men det er hårdt men så lå man nyde de timer man har sammen med dem i fuldedrag og måske strække sengetiden lidt

Anmeld

20. maj 2012

ano14316

MariaKyedDK skriver:

har ikke være i den situation men vil alligevel give dig et stort

mange tak..

Og tak til jer andre også for krammer! det er dejligt at møde lidt forståelse.. jeg har desværre ikke så mange der forstår det helt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.