Ida vil ikke spise, hvad gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Nej, det har jeg ikke.. Men kunne være jeg skulle prøve

Det var da en mulighed at prøve. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Det var da en mulighed at prøve. 

Ja  I hvert fald et forsøg værd!

Anmeld

20. maj 2012

Isabella_mor

du kan evt prøve at give hendes mme i en kop så hun får det.. så kan hun få det sammen med mos/grød. hun skal jo have sin mme...  det kan også være hun syntes det er for varmt med varm mælk, så kan du godt prøve at give hende den kold... 

det handler om at være kreativ...

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellamor skriver:

du kan evt prøve at give hendes mme i en kop så hun får det.. så kan hun få det sammen med mos/grød. hun skal jo have sin mme...  det kan også være hun syntes det er for varmt med varm mælk, så kan du godt prøve at give hende den kold... 

det handler om at være kreativ...

Skal jeg give hende MME kold? Eller hvad mener du?

Håber bare hun snart vil spise igen! Og ikke bare skrige så snart flasken nærmer hendes mund

Anmeld

20. maj 2012

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

Skal jeg give hende MME kold? Eller hvad mener du?

Håber bare hun snart vil spise igen! Og ikke bare skrige så snart flasken nærmer hendes mund

Ja.. det må du gerne nu hun er over 4 mdr, så må hun få det koldt direkte fra hanen jo  

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellamor skriver:

Ja.. det må du gerne nu hun er over 4 mdr, så må hun få det koldt direkte fra hanen jo  

Nå for dælen! Men hun er ikke 4 mdr endnu  Det er hun først på fredag

Anmeld

20. maj 2012

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

Nå for dælen! Men hun er ikke 4 mdr endnu  Det er hun først på fredag

nårh okay. så kan i jo bare have kogt vand i køleskabet og give hende det lidt koldere... 

i skal nok finde ud af det... 

Anmeld

20. maj 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Ja, lige siden i nat klokken 00:30 har Ida ikke ville spise - overhovedet!

Jeg tilbyder hende flasken efter 4-4½ time, så længe jeg nu kan trække hende til. Men hun bliver bare SÅ hidsig når jeg så giver hende den i munden?!

Hvorfor dælen gør hun nu det? Ida får også grød - men jeg kan jo ikke give hende grød til alle måltider

Hun vil kun have sutten..... Nogen der ved hvad der kan være galt??? For noget skal hun da spise!

Hej søde ..

Har dog ingen råd at give, da min datter ikke har haft sådan en periode endnu, men hun er så heller ikke helt så gammel som Ida..

men du skal helt sikkert have en krammer, for kan SAGTENS forestille mig, hvor frustrende det er som mor når ens lille guldklump ikke vil spise synes de andre har kommet med så mange fine og gode råd..

glæder mig til en opdatering om hvad i fandt ud af

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellamor skriver:

nårh okay. så kan i jo bare have kogt vand i køleskabet og give hende det lidt koldere... 

i skal nok finde ud af det... 

Har altid vand klart til hende og kamille te

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

Hej søde ..

Har dog ingen råd at give, da min datter ikke har haft sådan en periode endnu, men hun er så heller ikke helt så gammel som Ida..

men du skal helt sikkert have en krammer, for kan SAGTENS forestille mig, hvor frustrende det er som mor når ens lille guldklump ikke vil spise synes de andre har kommet med så mange fine og gode råd..

glæder mig til en opdatering om hvad i fandt ud af

Det er i hvert fald ikke særlig rart    for det snart går over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.