Ida vil ikke spise, hvad gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

isabellasmor

det kunne måske være et tigerspring? - et spring i udviklingen. så kan de godt nogengange miste appetitten.. 

men ved ikke hvor gammel hun er eller om der ligger andet for.

men held og lykke, håber hun snart får lidt mad i sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellasmor skriver:

det kunne måske være et tigerspring? - et spring i udviklingen. så kan de godt nogengange miste appetitten.. 

men ved ikke hvor gammel hun er eller om der ligger andet for.

men held og lykke, håber hun snart får lidt mad i sig 

Det kunne være en oplagt mulighed! Hun er næsten 4 mdr, ligger der ikke et spring omkring der?

Og det håber jeg også

Anmeld

19. maj 2012

Holbæktrunten

rikkeregnbue skriver:

Det kunne være en oplagt mulighed! Hun er næsten 4 mdr, ligger der ikke et spring omkring der?

Og det håber jeg også

De små kan sagtens klare sig uden mad et par dage - ingen panik... Men hun SKAL drikke... Hvid ikke hun vil mme eller vand, så prøv saftevand eller 1/2 æblejuice og halv vand... Sidstnævnte er det eneste lillemanden herhjemme vil tage når han er syg - og det eneste tidspunkt han får det på

Anmeld

19. maj 2012

isabellasmor

rikkeregnbue skriver:

Og det håber jeg også

jo det mener jeg der gør . der er et par stykker meget tæt på hinanden de første 6 mdr i hvert fald. så det lyder som om det er et tigerspring 

bare bliv ved med at tilbyd flasken som du plejer, så vil jeg vædde med hun tager til sig til sidst.. bare vær stædig 

vi oplevede også noget af det samme (jeg ammer), og jeg var så bange for amningen ville gå i stå, men blev ved med at tilbyde selvom hun ikke ville tage til sig, og til sidst lykkedes det 

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Holbæktrunten skriver:

De små kan sagtens klare sig uden mad et par dage - ingen panik... Men hun SKAL drikke... Hvid ikke hun vil mme eller vand, så prøv saftevand eller 1/2 æblejuice og halv vand... Sidstnævnte er det eneste lillemanden herhjemme vil tage når han er syg - og det eneste tidspunkt han får det på

Jeg har Kamillethe som jeg kan tilbyde hende

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellasmor skriver:

jo det mener jeg der gør . der er et par stykker meget tæt på hinanden de første 6 mdr i hvert fald. så det lyder som om det er et tigerspring 

bare bliv ved med at tilbyd flasken som du plejer, så vil jeg vædde med hun tager til sig til sidst.. bare vær stædig 

vi oplevede også noget af det samme (jeg ammer), og jeg var så bange for amningen ville gå i stå, men blev ved med at tilbyde selvom hun ikke ville tage til sig, og til sidst lykkedes det 

Jeg håber og krydser! Men nu her når hun vågner bliver det en skål grød

Anmeld

19. maj 2012

Happiness

Prøv at tilbyde hende flasken lidt før. Kan være hun er så sulten at hun ikke vil spise. Det oplevede vi med Lukas. Så vi gav ham en flaske hver 3. time. Og det hjalp her.

Anmeld

19. maj 2012

isabellasmor

rikkeregnbue skriver:

Jeg håber og krydser! Men nu her når hun vågner bliver det en skål grød

ja hvis hun gerne vil have det så er det jo super 

held og lykke  

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Happiness skriver:

Prøv at tilbyde hende flasken lidt før. Kan være hun er så sulten at hun ikke vil spise. Det oplevede vi med Lukas. Så vi gav ham en flaske hver 3. time. Og det hjalp her.

Det tror jeg ikke er problemet. Har haft spise problemer med hende før, hvor hun kun ville spise 20-30 ml af gangen..  Og fik af vide af SP at jeg skulle trække hende så længe jeg kunne.

Men vil da lige prøve!

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellasmor skriver:

ja hvis hun gerne vil have det så er det jo super 

held og lykke  

Jeg håber! Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.