Ida vil ikke spise, hvad gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.285 visninger
58 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, lige siden i nat klokken 00:30 har Ida ikke ville spise - overhovedet!

Jeg tilbyder hende flasken efter 4-4½ time, så længe jeg nu kan trække hende til. Men hun bliver bare SÅ hidsig når jeg så giver hende den i munden?!

Hvorfor dælen gør hun nu det? Ida får også grød - men jeg kan jo ikke give hende grød til alle måltider

Hun vil kun have sutten..... Nogen der ved hvad der kan være galt??? For noget skal hun da spise!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Rikkeas

rikkeregnbue skriver:

Ja, lige siden i nat klokken 00:30 har Ida ikke ville spise - overhovedet!

Jeg tilbyder hende flasken efter 4-4½ time, så længe jeg nu kan trække hende til. Men hun bliver bare SÅ hidsig når jeg så giver hende den i munden?!

Hvorfor dælen gør hun nu det? Ida får også grød - men jeg kan jo ikke give hende grød til alle måltider

Hun vil kun have sutten..... Nogen der ved hvad der kan være galt??? For noget skal hun da spise!

Hej :-)

Vil hun have grøden? - for hvis hun vil, så synes jeg du skal give hende det, selvom det er til alle måltider.

Hvor gammel er hun?

Måske er der tænder på vej?

Men ihvertfald, prøv med noget frugtmos, æble, pære, jordbærd, banan, eller havre/øllebrød?

Hvis hun kun vil have grød så giv hende hvad hun vil have. 

Sådan får de det nogle gange i perioder, og så hellere give dem hvad de vil have end at de sulter :-)

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Rikkeas skriver:

Hej :-)

Vil hun have grøden? - for hvis hun vil, så synes jeg du skal give hende det, selvom det er til alle måltider.

Hvor gammel er hun?

Måske er der tænder på vej?

Men ihvertfald, prøv med noget frugtmos, æble, pære, jordbærd, banan, eller havre/øllebrød?

Hvis hun kun vil have grød så giv hende hvad hun vil have. 

Sådan får de det nogle gange i perioder, og så hellere give dem hvad de vil have end at de sulter :-)

Ida er lige omkring de 4 mdr, så derfor vil jeg helst ikke op og give grød til alle måltider endnu

Men hvis det er det der skal til, så er det vel det man gør...

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

rikkeregnbue skriver:

Ida er lige omkring de 4 mdr, så derfor vil jeg helst ikke op og give grød til alle måltider endnu

Men hvis det er det der skal til, så er det vel det man gør...

Prøv dig lidt frem med forskellig grød - lav det selv eller køb det hvor der kan skal vand i og evt mos en banan i. Det har jeg brugt til min, når hun var mest stædig ;-) Held og lykke :-D

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Rikkeas skriver:

Prøv dig lidt frem med forskellig grød - lav det selv eller køb det hvor der kan skal vand i og evt mos en banan i. Det har jeg brugt til min, når hun var mest stædig ;-) Held og lykke :-D

Tusind tak  Ville du mose en banan i? Eller købe de der bananmos på de der glas?

Har nemlig noget pære/fersken mos stående og hirsegrød som hun elsker!

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak  Ville du mose en banan i? Eller købe de der bananmos på de der glas?

Jeg ville bare købe en banan og mose den. Og evt i en frugt grød eller hvad ved jeg :-)

Synes du skal prøve dig lidt frem. 

Evt lav den grød hun får mest, og så giv hende det :-)

Gør den lidt 'sød'..

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Rikkeas skriver:

Jeg ville bare købe en banan og mose den. Og evt i en frugt grød eller hvad ved jeg :-)

Synes du skal prøve dig lidt frem. 

Evt lav den grød hun får mest, og så giv hende det :-)

Gør den lidt 'sød'..

Det vil jeg prøve! Mange tak  Håber hun vil spise lidt så

Anmeld

19. maj 2012

Københavnermor

rikkeregnbue skriver:

Hvad med at fylde ekstra MME i grøden, så den bliver lidt mere flydende, så hun får noget ekstra mælk på den måde?

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

Nu som Moar skriver:

Hvad med at fylde ekstra MME i grøden, så den bliver lidt mere flydende, så hun får noget ekstra mælk på den måde?

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu som Moar skriver:

Ja, det kunne være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.