Update på tvillingedrengene. :D Og masser af billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Carl-Emil's mor

twinny skriver:

Godaften, de damer hjemme i stuerne.

Nu er det efterhånden længe siden, jeg har lavet en update herinde...

Men livet som tvillingemor gør at baby.dk bliver forsømt lidt.

Drengene er 9,6 og 9,0 kilo nu  Det går alt for stærkt i mit hovede...

De får grød og mos 4 gange om dagen. Idag er de blevet introduceret for rugbrød og det gik meget fiiint.

De har begge fået to tænder i undermunden og samtidig med det var de begge syge med snot og irritation i halsen Så det træk tænder ud på os andre. (høhø) Men heldigvis er de ved at være over det hele.

De er "kun" oppe en til tre gange om natten nu, så det er skøøøn at få lidt mere søvn.

De er oppe i kravle stilling, så vi regner ikk med at der går mere end 14 dage før de hænger i i loftet og mor er ved at få et hjertestop.

De er 8 mdr lige rundt om hjørnet... Puhha, hvor blev mine små basser af....

De fire første billeder er Lillebror Gabriel

De fire sidste er storebror Celino.

Godaften og weekend til jer alle.

Guuuuud hvor er de lækre og jo synes godt man kan se forskel - især pga håret men detMåske bare mig men skønne er de

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Godaften, de damer hjemme i stuerne.

Nu er det efterhånden længe siden, jeg har lavet en update herinde...

Men livet som tvillingemor gør at baby.dk bliver forsømt lidt.

Drengene er 9,6 og 9,0 kilo nu  Det går alt for stærkt i mit hovede...

De får grød og mos 4 gange om dagen. Idag er de blevet introduceret for rugbrød og det gik meget fiiint.

De har begge fået to tænder i undermunden og samtidig med det var de begge syge med snot og irritation i halsen Så det træk tænder ud på os andre. (høhø) Men heldigvis er de ved at være over det hele.

De er "kun" oppe en til tre gange om natten nu, så det er skøøøn at få lidt mere søvn.

De er oppe i kravle stilling, så vi regner ikk med at der går mere end 14 dage før de hænger i i loftet og mor er ved at få et hjertestop.

De er 8 mdr lige rundt om hjørnet... Puhha, hvor blev mine små basser af....

De fire første billeder er Lillebror Gabriel

De fire sidste er storebror Celino.

Godaften og weekend til jer alle.

SKØNNE drenge

Anmeld

19. maj 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Nej desværre ikk... Folk meldte desværre afbud...

Jaah det er også helt underligt at være ude (altså bare handle og sådan noget) uden en autostol i hver arm.  Gud hvor er de blevet tunge.

Vi skal også snart i IKEA (lige et lille sidespring fra emne)

Anmeld

19. maj 2012

twinboys

twinny skriver:

Jaah sådan et par tvillingedrenge er bare skønne.

Mange tak....

Sikke da et skønt billede, så meget kærlighed...

Mange tak

Anmeld

19. maj 2012

Happiness

Smelte smelte  De bliver da hjerteknussere begge to!

Og hold da op de ligner hinanden!

Skønt det bare kører derudaf! Selv om du snart får meget mere travlt

Anmeld

19. maj 2012

twinny

Frejsmor skriver:

Lige som de skal være jo!!!

Ih hvor dejligt søde, man er altså også bare meget mere tryg ved at efterlade guldklumperne, når man ved de hygger sig og det kan du tro Frej også gør, han har indtil videre ikke sagt et kuk til at komme i DP, han hygger sig bare så meget og leger og får maasser af opmærksomhed og DP-mor virker rigtig glad for ham og glad for at ha fået lov til at få sådan en bette en..

Det er stadig i Albertslund, jeg fik anvist noget af kommunen, da man ikke måtte have børn i den studielejlighed jeg havde før, så det er rigtig dejligt!!

Mmm kan jeg godt forstå søde!! Det er SÅÅ skønt med alt den plads og egen lille have med terrasse og et kæææmpe køkken, når man er vandt til ingen plads og et to kogeplader lille køkken hehe..

Han kravler ikke endnu, men kan står på alle 4 og rokker en masse, det har han godt nu i en 2-3 ugers tid og så skubber han sig baglæns rundt og vender rundt og skubber sig baglæns igen og blir riiigtig sur når han søder ind i en mur og ikke kan komme nogen vegene hehe.. Og så skal han helst hive i alle ledninger og ommøblere hele stuen hehe, han er en værre bandit!!

Ingen tænder endnu, har troet de var på vej i snart 4 måneder, men ikke skyggen har vi set endnu..

Ååh ja is, vi skal da ha is!! Men det kan man altså også godt spise selvom solen ikke lige skinner!!

ihh jeg vil også have noget større.. det er snyd.

Hehe.. self skal vi have is... Men derfor håber vi stadigvæk på godt vejr.

Anmeld

19. maj 2012

twinny

ønskebarn74 skriver:

sikke nogle lækre små gutter søde.. lige til at spise!!!

mange tak.  Det er de nemlig.

Anmeld

19. maj 2012

twinny

Maja_4000 skriver:

Nej , hvor er de søde ! Og nej , hvor de ligner hinanden Hehe

Vil lige sige at Caroline var oppe i kravlestilling i omkring 2 måneder , før hun knækkede koden til at komme fremad , så I skal ikke blive skuffede hvis der går noget tid endnu Hehe

mange tak...  Nååå så har jeg lige lidt til at sikre hjemmet endnu mere og købe en paryk

Anmeld

19. maj 2012

twinny

Carl-Emil's mor skriver:

Guuuuud hvor er de lækre og jo synes godt man kan se forskel - især pga håret men detMåske bare mig men skønne er de

Mange tak.

Jeg synes nu heller ikk de ligner hinanden selvom de er enæggede. Men det synes alle andre pånær dig.

Men de er som nat og dag i personlighed, så det kan også være der jeg kan se forskellen.

Anmeld

19. maj 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Vi skal også snart i IKEA (lige et lille sidespring fra emne)

Mange tak, søde.

Jaah, vi skal ud og købe HELE ikea.

Min mand er heller ikk sikker på han tør at lukke mig i ikea med dig uden ham..  For selvom jeg KUN skal have et badeforhæng kommer jeg hjem med 100 andre ting. høhø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.