Update på tvillingedrengene. :D Og masser af billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

twinny

B&J skriver:

jaaa mon ikke hihihi

Så kan det være jeg skal ud og købe en paryk allerede nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

sne190810

twinny skriver:

Nej desværre ikk... Folk meldte desværre afbud...

Jaah det er også helt underligt at være ude (altså bare handle og sådan noget) uden en autostol i hver arm.  Gud hvor er de blevet tunge.

Øv, hvor ærgeligt!

Ååhh jeg kan så godt huske det .. Den helt mærkelige følelse af at være uden børn. Man glemmer helt at nyde det, fordi man tænker over hvor mærkeligt det dog er.

Anmeld

18. maj 2012

lycly

Ih du har altså bare sådan nogle skønne drenge! Og hvor er det vildt de allerede er så store!!

Tager SERIØST hatten af for dig, du har TO og jeg synes at min ene bavian sætter mig på overarbejde

Anmeld

18. maj 2012

Trine89

aiiii hvor er det bare nogle dejlige drenge du har 

Anmeld

18. maj 2012

tarkoflen

Hold nu op et par lækre unger

Anmeld

18. maj 2012

Frejsmor

Iiih hvor er de bare lækre søde og sikke store de er blevet, de er jo større end Frej nu!! - han blev målt og vejet for lidt over en uge siden til 8880g og 73,5cm..

Kan se du skal med i dyrehaven d. 10/6 - hvor bliver det hyggeligt at se dig igen og endeligt at få set drengene, det glæder jeg mig til..

Anmeld

18. maj 2012

twinny

LuLy skriver:

Ih du har altså bare sådan nogle skønne drenge! Og hvor er det vildt de allerede er så store!!

Tager SERIØST hatten af for dig, du har TO og jeg synes at min ene bavian sætter mig på overarbejde

Mange tak....  Jaah det går alt for hurtigt.. Jeg forstår det slet ikk.

Jo, tak... Nogengange tænker jeg også selv over det.

Anmeld

18. maj 2012

twinny

Trine89 skriver:

aiiii hvor er det bare nogle dejlige drenge du har 

Mange tak.

Anmeld

18. maj 2012

twinny

tarkoflen skriver:

Hold nu op et par lækre unger

Mange tak.

Anmeld

18. maj 2012

twinny

Frejsmor skriver:

Iiih hvor er de bare lækre søde og sikke store de er blevet, de er jo større end Frej nu!! - han blev målt og vejet for lidt over en uge siden til 8880g og 73,5cm..

Kan se du skal med i dyrehaven d. 10/6 - hvor bliver det hyggeligt at se dig igen og endeligt at få set drengene, det glæder jeg mig til..

Jaah..  De er også vokset over gennemsnittet..  Dog er de blevet vejet på en badevægt, så ved ikk om det er helt præcis.

Jaah, jeg glæder mig også til at se dig og frej. går det ellers godt med jer? er i flyttet til noget større?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.