Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Jamen hvor er de dog skønne..
Jamen hvor er de dog skønne..
Mange tak.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Mange tak... jaah sagtens... Men familien kan ikk, det kan godt irritere mig lidt at de bare bliver kaldt noget tilfældigt, så derfor har de nu suttesnor med navn på. Går det godt med dig og sne?
Mange tak... jaah sagtens... Men familien kan ikk, det kan godt irritere mig lidt at de bare bliver kaldt noget tilfældigt, så derfor har de nu suttesnor med navn på.
Går det godt med dig og sne?
De ligner også bare hinanden næsten på en prik Men det er også bare lidt sejt? Jeg har to venner som også er enæggende, de har gennem hele deres liv skulle forklare sig hvem der var hvem. Men mest for folks som ikke kendte dem sååå godt .. Jeg har altid kunne kende forskel, for der er nu altså altid ET eller andet som skiller dem fra hinanden. Det er der helt sikkert også ved dine drenge
Det går fint med os, helt stille og roligt .. Hverdags-agtigt, du ved Går bare og glæder mig til sommerfeeeerie .. Ikke at jeg skal rejse, men bare det at have fri. Kunne sove. Sove sove sove .. Sne er en værre bandit, men en alligevel en bundsød og blid pige, og det køre super ovre i Vuggeriet.
.. Og kan jo høre på dig at det hele også bare går som smurt (minus lidt tandpine osv )
sne190810 skriver: De ligner også bare hinanden næsten på en prik Men det er også bare lidt sejt? Jeg har to venner som også er enæggende, de har gennem hele deres liv skulle forklare sig hvem der var hvem. Men mest for folks som ikke kendte dem sååå godt .. Jeg har altid kunne kende forskel, for der er nu altså altid ET eller andet som skiller dem fra hinanden. Det er der helt sikkert også ved dine drenge Det går fint med os, helt stille og roligt .. Hverdags-agtigt, du ved Går bare og glæder mig til sommerfeeeerie .. Ikke at jeg skal rejse, men bare det at have fri. Kunne sove. Sove sove sove .. Sne er en værre bandit, men en alligevel en bundsød og blid pige, og det køre super ovre i Vuggeriet. .. Og kan jo høre på dig at det hele også bare går som smurt (minus lidt tandpine osv )
Jaah det er da også super hyggeligt. de ligner hinanden meget... Jeg kan ikk rigtig selv se det.. Men også fordi deres personlighed skinner meget igennem og de er meget meget forskellige. De er virkelig som dag og nat.
Ihhh det var da dejligt at det går fint... Jaah kender godt det der hverdags-agtige noget. Jeg må sige, jeg synes også jeg trænger til at komme ud og svinge hofterne.. høhø
sikke nogle engle basser det kan da ikke passe de kan gøre nogle noget
de er super smukke og dejlige.. og hold da op som de vokser hvor er det dejligt og ja de kravler snart så har mor mere at lave
B&J skriver: sikke nogle engle basser det kan da ikke passe de kan gøre nogle noget de er super smukke og dejlige.. og hold da op som de vokser hvor er det dejligt og ja de kravler snart så har mor mere at lave
Mange tak...
Min mormor siger de kommer til at hedde Nej 1 og Nej 2... hehe... Og mor mister alt sit hår...
twinny skriver: Jaah det er da også super hyggeligt. de ligner hinanden meget... Jeg kan ikk rigtig selv se det.. Men også fordi deres personlighed skinner meget igennem og de er meget meget forskellige. De er virkelig som dag og nat. Ihhh det var da dejligt at det går fint... Jaah kender godt det der hverdags-agtige noget. Jeg må sige, jeg synes også jeg trænger til at komme ud og svinge hofterne.. høhø
Jaaa, det kan jeg sgu godt forstå du gør. Kan udemærket godt huske det.
Sidste år på denne her tid var jeg faktisk ude sådan rigtig for første gang .. Efter at have fået krøllen. Det var så mærkeligt, følte mig helt malplaceret og vidste ikke helt i starten hvordan man lige skal slippe mor-tøjlerne helt osv. Men det var fandeme skønt .. Det er jo efterhånden blevet til et par gange siden
Blev det nogensinde til noget det der som nogen herinde fra prøvede at arrangere for noget tid siden?! Om at tage ud og danse lidt en aften
twinny skriver: Mange tak... Min mormor siger de kommer til at hedde Nej 1 og Nej 2... hehe... Og mor mister alt sit hår...
hihihihihhihihi
sne190810 skriver: Jaaa, det kan jeg sgu godt forstå du gør. Kan udemærket godt huske det. Sidste år på denne her tid var jeg faktisk ude sådan rigtig for første gang .. Efter at have fået krøllen. Det var så mærkeligt, følte mig helt malplaceret og vidste ikke helt i starten hvordan man lige skal slippe mor-tøjlerne helt osv. Men det var fandeme skønt .. Det er jo efterhånden blevet til et par gange siden Blev det nogensinde til noget det der som nogen herinde fra prøvede at arrangere for noget tid siden?! Om at tage ud og danse lidt en aften
Nej desværre ikk... Folk meldte desværre afbud...
Jaah det er også helt underligt at være ude (altså bare handle og sådan noget) uden en autostol i hver arm. Gud hvor er de blevet tunge.
B&J skriver: hihihihihhihihi
Og hun er jo en klog dame, så hun får sikkert ret. hehe.
twinny skriver: Og hun er jo en klog dame, så hun får sikkert ret. hehe.
jaaa mon ikke hihihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128