Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften, de damer hjemme i stuerne.
Nu er det efterhånden længe siden, jeg har lavet en update herinde...
Men livet som tvillingemor gør at baby.dk bliver forsømt lidt.
Drengene er 9,6 og 9,0 kilo nu Det går alt for stærkt i mit hovede...
De får grød og mos 4 gange om dagen. Idag er de blevet introduceret for rugbrød og det gik meget fiiint.
De har begge fået to tænder i undermunden og samtidig med det var de begge syge med snot og irritation i halsen Så det træk tænder ud på os andre. (høhø) Men heldigvis er de ved at være over det hele.
De er "kun" oppe en til tre gange om natten nu, så det er skøøøn at få lidt mere søvn.
De er oppe i kravle stilling, så vi regner ikk med at der går mere end 14 dage før de hænger i i loftet og mor er ved at få et hjertestop.
De er 8 mdr lige rundt om hjørnet... Puhha, hvor blev mine små basser af....
De fire første billeder er Lillebror Gabriel
De fire sidste er storebror Celino.
Godaften og weekend til jer alle.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Andet er der vist ikke at sige til det
MortilElias2010 skriver: Andet er der vist ikke at sige til det
Mange tak....
Mor er også meget stolt... Og far er vidst endnu mere stolt, da de er snydt ud af næsen på ham
Nårh! mit hjerte smelter
twinny skriver: Mange tak.... Mor er også meget stolt... Og far er vidst endnu mere stolt, da de er snydt ud af næsen på ham
I har ihvertfald fulgt opskriften
Nettemor skriver: Nårh! mit hjerte smelter
Mange tak...
MortilElias2010 skriver: I har ihvertfald fulgt opskriften
haha... Så må jeg heller skrive den ned.
hvor er det nuttede!!
hvordan kan i overhoved kende forskel på dem
sne190810 skriver: hvor er det nuttede!! hvordan kan i overhoved kende forskel på dem
Mange tak... jaah sagtens... Men familien kan ikk, det kan godt irritere mig lidt at de bare bliver kaldt noget tilfældigt, så derfor har de nu suttesnor med navn på.
Går det godt med dig og sne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128