Jayy sol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Elsker sandwichs

Laver de bedste æg og tun sandwichs! X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Laver de bedste æg og tun sandwichs! X

Så er det hermed vedtaget at du står for maden

Anmeld

18. maj 2012

Ma-lu

StineW79 skriver:

Sidder lige med maven bar i svigermors have og nyder at få lidt sol på den tygge mave thea, fætrene, svigerinden, kæresten og foffi spiller forbold. Dejligt med ren afslapning og familie hygge! Hva laver i på denne skønne dag? Vh stine

Jeg sidder i haven og nyder solen...MED ET FODBAD, 8 dage til termin,  så måtte hellere lige få de fusser ordnet inden Dog er der et lille problem,KAN IKKE NÅ FØDDERNE 

Ellers har vi slået græs,ordnet hæk og ukrudt og malet vinduer og døre udenfor 

Kæresten er smuttet i svømmehallen så her er heeeelt stille..Bortset var lille vovse som snorker i varmen ved siden a mig ( mops )

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

Ma-lu skriver:

Jeg sidder i haven og nyder solen...MED ET FODBAD, 8 dage til termin,  så måtte hellere lige få de fusser ordnet inden Dog er der et lille problem,KAN IKKE NÅ FØDDERNE 

Ellers har vi slået græs,ordnet hæk og ukrudt og malet vinduer og døre udenfor 

Kæresten er smuttet i svømmehallen så her er heeeelt stille..Bortset var lille vovse som snorker i varmen ved siden a mig ( mops )

Årh ja fodbad! Det tror jeg, jeg vil lave i aften når vi kommer hjem fra Fyn! Du må ha en til at hjælpe dig!! Vh stine

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

Kvist skriver:

Så er det hermed vedtaget at du står for maden

Du siger bare til en dag i ka, jeg er jo lige gået fra på barsel så mig og thea ka alle dage! X

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

Vil bare lige huske folk på at bruge solcreme! Fik smurt thea og kæresten og tænkte at jeg da selv lige ku undvære i 30 min, men nu her et par timer sener er mine arme stegt Lære jeg det aldrig??? Vh stine

Anmeld

18. maj 2012

Ma-lu

StineW79 skriver:

Årh ja fodbad! Det tror jeg, jeg vil lave i aften når vi kommer hjem fra Fyn! Du må ha en til at hjælpe dig!! Vh stine

Du vil ikke fortryde  

- jeg har klaret det med masser a mas og besvær, 'trykkede' ribben og pust og støn

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

Ma-lu skriver:

Du vil ikke fortryde  

- jeg har klaret det med masser a mas og besvær, 'trykkede' ribben og pust og støn

He Hé ka lige se og høre det for mig! Har faktisk sådan en fodbads en med massage og Varme i, som jeg købte sidst jeg var gravid, men aldrig nåde at bruge. Ku være jeg sku finde den frem fra loftet!! For ka da endelig godt se at mine fusser trænger til lidt extra opmærksomhed, nu hvor solen skinder på dem. Vh stine

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Altså Nu skinner solen men langt fra til at ha korte ærmer på - er trådt i gummistøvlerne og striktrøjerne og så ud i solen lidt - og beskære lidt grene hist og pist. Efter to træer er fælder har vi SÅ meget træ der skal ordnes til brænde

Men ja til jer der er i solen og jeg der var varmen - husk solfaktoren

Anmeld

18. maj 2012

Clisolka

Uhhh jeg har gået en tur med Isabella i klapvognen og fået en maaaaasse frisk luft - og sol 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.