Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotusCPH skriver: Nææh det lyder godt nok dejlig aktivt
Nææh det lyder godt nok dejlig aktivt
Ja det lyder ret aktivt, men det er jo med at nyde solen når den nu endelig er her.. Og cyklen skal være klar til søndag
Men lige pt. ligger jeg i sofaen og nyder stilheden..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Det er hyggeligt med sol, men når det blæser så meget er det langt fra varmt at være udenfor
Det er hyggeligt med sol, men når det blæser så meget er det langt fra varmt at være udenfor
Ka du ik gemme dig i et hjørne ?
Kvist skriver: Ja det lyder ret aktivt, men det er jo med at nyde solen når den nu endelig er her.. Og cyklen skal være klar til søndag Men lige pt. ligger jeg i sofaen og nyder stilheden..
Ja præcis - tror faktisk jeg aner lidt lys forude Med det samme jeg ka mærke solen - kaaaaster jeg mig ud Men den har det med at gå væk når jeg først er derude *G*
Go ide mht- at nyde stilheden
LotusCPH skriver: Ka du ik gemme dig i et hjørne ?
Jo i forhaven, men der er først sol sidst på aftenen
LotusCPH skriver: Nej da - nej da - Er ret SÅ meget misundelig på jer ligenu - også kun lidt
Nej da - nej da - Er ret SÅ meget misundelig på jer ligenu - også kun lidt
Ka jeg virkelig godt forstå! Har også bare manglet det for vildt! Vh stine
Team Putte skriver: Jo i forhaven, men der er først sol sidst på aftenen
Arhh så må det lige holde ved
StineW79 skriver: Ka jeg virkelig godt forstå! Har også bare manglet det for vildt! Vh stine
Det er da vildt det er så varmt lækkert
Ka være i ska med i giveskud i morgen? Kristian og Katrine fra lille køre kommer og thea er helt vilde med dem! X
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128