Jayy sol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.058 visninger
49 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidder lige med maven bar i svigermors have og nyder at få lidt sol på den tygge mave thea, fætrene, svigerinden, kæresten og foffi spiller forbold. Dejligt med ren afslapning og familie hygge! Hva laver i på denne skønne dag? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Sidder lige med maven bar i svigermors have og nyder at få lidt sol på den tygge mave thea, fætrene, svigerinden, kæresten og foffi spiller forbold. Dejligt med ren afslapning og familie hygge! Hva laver i på denne skønne dag? Vh stine

Lyder hyggeligt

Herhjemme ligger jeg bare og slapper af efter jeg lige har ordnet køkkenet fordi min mor er syg så jeg sørger for at hun får slappet af og ikke skal tænke på oprydning eller min lillebror på 2 som er i trodsalderen.. Skal selv slappe af da jeg har for højt blodtryk så det gør jeg nu ved at tjekke baby.dk hehe

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Sol hvor ?? - her er jeg pakket ind i klude på klude og tændt op i brændeovnen - her er overskyet og ikek sol

Anmeld

18. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Sol hvor ?? - her er jeg pakket ind i klude på klude og tændt op i brændeovnen - her er overskyet og ikek sol

Sol i vestsjælland men det blæser

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LotusCPH skriver:

Sidder ligge på Midtfyn og solen skinder fra en næsten skyfri himmel og der er nogle og 20 graders Varme. Tror faktisk jeg lige om lidt smider bukserne, så benene også ka få lidt farve. Vh stine

Anmeld

18. maj 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Vi har også lækker sol her i det midtjyske.. Dog med det resultat at Albert ikke ville sove i barnevognen da der var for meget at kigge rundt på, så nu ligger han og sover i hans seng..

Og når han vågner tror jeg vi vil ud og vaske en gammel Winther trehjulet cykel vi fandt til ham i går, så den kan komme ind og stå i mormor og morfars skur til når han er på besøg..

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Sol i vestsjælland men det blæser

Hvor er I heldige Sooool kom hiid  

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Kvist skriver:

Vi har også lækker sol her i det midtjyske.. Dog med det resultat at Albert ikke ville sove i barnevognen da der var for meget at kigge rundt på, så nu ligger han og sover i hans seng..

Og når han vågner tror jeg vi vil ud og vaske en gammel Winther trehjulet cykel vi fandt til ham i går, så den kan komme ind og stå i mormor og morfars skur til når han er på besøg..

Nææh det lyder godt nok dejlig aktivt

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

StineW79 skriver:

Sidder ligge på Midtfyn og solen skinder fra en næsten skyfri himmel og der er nogle og 20 graders Varme. Tror faktisk jeg lige om lidt smider bukserne, så benene også ka få lidt farve. Vh stine

Nej da - nej da - Er ret SÅ meget misundelig på jer ligenu - også kun lidt

Anmeld

18. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Hvor er I heldige Sooool kom hiid  

Det er hyggeligt med sol, men når det blæser så meget er det langt fra varmt at være udenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.