Jayy sol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Kvist

LotusCPH skriver:

Ja præcis - tror faktisk jeg aner lidt lys forude Med det samme jeg ka mærke solen - kaaaaster jeg mig ud Men den har det med at gå væk når jeg først er derude *G*

Ja den har det med at komme og gå som det passer den, sys jo nu hvor vi er i maj måned at den burde være til at regne med, men åbentbart ikke.. Og håber da den finder vej til dig, så længe at den altså også bliver her, for vi skal jo ordne cykel

Og med en MEGET aktiv søn på 17 mdr. så er det med at nyde roen når den er her.. Så håber han sover indtil kl. 15 for så har jeg jo en hel time på sofaen endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ka være i ska med i giveskud i morgen? Kristian og Katrine fra lille køre kommer og thea er helt vilde med dem! X

Øvvvv ville vi gerne have været men kan desværre ikke.. Kunne ellers have været hygge.. Måske en dag hvor vi er sikker på godt vejr, vi kunne tage i Haunstrup..

Anmeld

18. maj 2012

Kvist

LotusCPH skriver:

Go ide mht- at nyde stilheden

Ja er det ikke den ene der larmer er det den anden.. Hunden gør af fugle på terrassen nu og vaskemaskinen bipper med en færdig vask.. Savner allerede sofaen

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Kvist skriver:

Ja er det ikke den ene der larmer er det den anden.. Hunden gør af fugle på terrassen nu og vaskemaskinen bipper med en færdig vask.. Savner allerede sofaen

Ja SÅ er det igang igen *G* Men ja lad der komme sol over hele Danmark som i Nu  

Anmeld

18. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Arhh så må det lige holde ved

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Øvvvv ville vi gerne have været men kan desværre ikke.. Kunne ellers have været hygge.. Måske en dag hvor vi er sikker på godt vejr, vi kunne tage i Haunstrup..

Ja vi ska da i haunstrup. Så laver vi sandwichs! Hils på søndag x

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

LotusCPH skriver:

Ja præcis - tror faktisk jeg aner lidt lys forude Med det samme jeg ka mærke solen - kaaaaster jeg mig ud Men den har det med at gå væk når jeg først er derude *G*

Ja sådan syntes jeg også tit det er, men når vi er på besøg på Fyn, skinder solen altid! Meget mærkeligt! Vh stine

Anmeld

18. maj 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ja vi ska da i haunstrup. Så laver vi sandwichs! Hils på søndag x

Elsker sandwichs

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

Vi må alle ud og danse sol og sommer dans med ungerne  Vh stine

Anmeld

18. maj 2012

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Sidder lige med maven bar i svigermors have og nyder at få lidt sol på den tygge mave thea, fætrene, svigerinden, kæresten og foffi spiller forbold. Dejligt med ren afslapning og familie hygge! Hva laver i på denne skønne dag? Vh stine

Vi har været oppe i byen og hygge lidt ..  

Nu spiller kæresten sin FORPULEDE F**KING Diablo lll.... Men skal der også være plads til  

Og så skal vi bare hygge senere .. Og se et afsnit af den serie der hedder Game of Thrones.. 

Så bare stille og rolig afslapning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.