9-10 md hvor store er de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Alexander&Lærke

Mette. skriver:

Man kan også meget nemt komme til at bekymre sig som forældre og alt det du skriver er præcis som vi har været herhjemme. Emilie er jo vores første, og hun har altid været meget slank og været svær at få til at spise. - Så som dig er jeg med bagklogskaben nok kommet frem til at det man bekymre sig så meget gør det værre fordi de kan mærke det på en.

Men din lille Lærke lyder jo som en helt perfekt lille pige som bare trives. Nu lillebror også var en lille en, så skulle det jo også næsten være underligt om hun blev en stor baby.

Ja lige præsis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Alexander&Lærke

Mettefpigen skriver:

Åhh en bette en... Ved ikk lige hvad bassen vejer nu, men da han var 6 måneder vejede han 8,4 kg og var ca 70 cm

ja en bette ski, igesom storebror var, han var dog en smule større end hun. Og tror vores kommende dp mor er meget glad for vægten, hun spurte ihvertfælle til hvad hun vejede og sagde uh det er godt du ikke er sådan en på 12 kilo så er det ikke så meget at løfte på

Anmeld

19. maj 2012

Mettefpigen

Mette&Alexander skriver:

ja en bette ski, igesom storebror var, han var dog en smule større end hun. Og tror vores kommende dp mor er meget glad for vægten, hun spurte ihvertfælle til hvad hun vejede og sagde uh det er godt du ikke er sådan en på 12 kilo så er det ikke så meget at løfte på

Jaaa det er sku efterhånden også tungt

Anmeld

19. maj 2012

Tennamor

Min datter på 1 år vejer 8 kg og er ca. 70 lang.. Hun har ikke taget på i ca 3 måneder, men er sund og rask og har en gevaltig god appetit 

Anmeld

20. maj 2012

Alexander&Lærke

Nadia&Daniel skriver:

Sådan er/var det også med Laura Hun er snart 19 mdr. - og hun er lige rundet de 10 kg.

Ja hun er også en bette en, og man skal nok bare huske på at det ikke går så hurtig med vægten ligesom i starten

Anmeld

20. maj 2012

Holbæktrunten

Mette&Alexander skriver:

Jeg fik lidt at et chok sidst sp var her. Lærke blev målt og vejet som hun plejer og hun runder 10 md på onsdag. Men hun vejde ikke andet end 7,4 kilo og målte 69,5 cm. Så hun er jo bare et bette fnug. På 3 md har hun kun taget et kilo på, sp mente dog ikke jeg skulle være bekymret for længde og vægt passede fint sammen. 

Min søn, den første var også en bette en da han blev et år vejde han 8,8 kg og var 74 cm. Tvivler på at Lærke når op på det inden for 2 md. Men hun blev nok til noget alligevel, ligesom storebror.

Men men så blev jeg da lidt nysgerig på hvor store jeres 9.10 md babyer er ?

Noah er 8 mdr og en uge gammel - da han var 8 mdr vejede han 10,2 kg og var 74,5 cm lang  Men han er også stor af sin alder, og har en lang far. Vægt og højde harmonerer fint iflg sp

Anmeld

20. maj 2012

annec

Mette&Alexander skriver:

Jeg fik lidt at et chok sidst sp var her. Lærke blev målt og vejet som hun plejer og hun runder 10 md på onsdag. Men hun vejde ikke andet end 7,4 kilo og målte 69,5 cm. Så hun er jo bare et bette fnug. På 3 md har hun kun taget et kilo på, sp mente dog ikke jeg skulle være bekymret for længde og vægt passede fint sammen. 

Min søn, den første var også en bette en da han blev et år vejde han 8,8 kg og var 74 cm. Tvivler på at Lærke når op på det inden for 2 md. Men hun blev nok til noget alligevel, ligesom storebror.

Min søn er knap 9 mdr og vejer 10,9 kg. Men han er også stor :-)

Anmeld

20. maj 2012

MissMaria

Mette&Alexander skriver:

Min søn er lige blevet 1 år og han vejer ca 8 kg og er 73 cm. Han heller ikke så stor, men vægt og højde passer sammen siger min SP.

Man skal jo bare huske på ingen børn er ens

Anmeld

20. maj 2012

vitapigen

Min datter er 10 mdr og vejer 12,4 kg og er 80 cm lang hun har altid været stor men følger din helt egen kurve

Anmeld

20. maj 2012

signe.

Mette&Alexander skriver:

Min yngste bliver 10 mdr(!!!) her den 12 juni, og han vejer lidt over 9 kg og er omkring 76 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.