Mila - 5 mdr. i dag - yay! Og spam af billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Skønne lille Mila

Hvor hun dog vokser og bliver stor  Ikke noget at sige til at hun ikke har helt så meget hår mere, det kan jo slet ikke følge med

Tak 

Ja, hehe - hendes hoved er vist vokset fra håret 

Men hun startede også med næsten sort hår og nu bliver det lysere og lysere, så tror hun ender som blondine 

Går det ellers godt hos jer - snakker I bryllup?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

morethanperfect

Wimmie skriver:

Så blev Mila 5 måneder... 

Det er jo næsten et halvt år...og slet ikke til at forstå.

Vi var ved lægen og få 5-månedersvaccinationen i går, og det gik godt - kun 5 minutters skæld ud på sygeplejersken og lidt ynk - men ingen feber.

Hun er nu 68 cm lang og vejer hele 7100 gram 

Det er første gang siden fødslen at hun nu er med vægtmæssigt i forhold til sin længde, så hun må spise godt 

Ihh jeg kan jo blive ved med at sige det !! Hun er bare så sød !

Hvor har du forresten købt den bruge heldragt med det blå forneden , og ved hænderne .. ?? Den er feed  

Anmeld

19. maj 2012

Wimmie

morethanperfect skriver:

Hvor har du forresten købt den bruge heldragt med det blå forneden , og ved hænderne .. ?? Den er feed  

Tak 

Jamen dragten fik hun i navngivningsgave af min storesøster - én af hendes venner forhandler det så jeg ved faktisk ikke hvor det kan købes, men mærket hedder "Potatofish" hehe 

Anmeld

19. maj 2012

Wimmie

Rettelse:  http://www.shop2kids.dk/M%C3%A6rker/Potatofish.html

(hun fik også den lille/blå bluse)

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Tak 

Ja, hehe - hendes hoved er vist vokset fra håret 

Men hun startede også med næsten sort hår og nu bliver det lysere og lysere, så tror hun ender som blondine 

Går det ellers godt hos jer - snakker I bryllup?

Det er så sjovt med det hår

Vi troede Daniel skulle være rødhåret, men ind til videre er det bare kridhvidt

Ja, der blev friet på mors dag, men nu må vi se hvor lang tid der kommer til at gå inden vi får gjort noget ved det, vi er ikke så hurtige

Anmeld

19. maj 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Det er så sjovt med det hår

Vi troede Daniel skulle være rødhåret, men ind til videre er det bare kridhvidt

Ja, der blev friet på mors dag, men nu må vi se hvor lang tid der kommer til at gå inden vi får gjort noget ved det, vi er ikke så hurtige

Det bliver da så spændende - skal det være hele molevitten med fest, stor hvid kjole osv? 

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Wimmie skriver:

Rettelse:  http://www.shop2kids.dk/M%C3%A6rker/Potatofish.html

(hun fik også den lille/blå bluse)

Ihh tak

Og hvor ser det lækkert ud .. Og billigt  

Anmeld

19. maj 2012

Wimmie

morethanperfect skriver:

Ihh tak

Og hvor ser det lækkert ud .. Og billigt  

Jep - men advarsel; jeg synes det er lidt småt i størrelsen, så man skal bestille lidt større end man lige regner med 

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Det bliver da så spændende - skal det være hele molevitten med fest, stor hvid kjole osv? 

Nej, det bliver stille og roligt. Ingen af os gider rigtig at være midtpunkt, og det er jo lidt svært at undgå til bryllup

Vi vil gerne holde det i haven, men lige nu er den i hvert fald ikke bryllupsklar  

Vi har en lille drøm om at kunne slå det sammen med en barnedåb, det ville jo bare være fantastisk

Og ingen stor hvid kjole til mig, bare en fin fest/gallakjole, det vil jeg have det bedst i

Hvordan har du det?

Anmeld

19. maj 2012

morethanperfect

Wimmie skriver:

Jep - men advarsel; jeg synes det er lidt småt i størrelsen, så man skal bestille lidt større end man lige regner med 

De har slet ik i Oscars str. Øøøv
Men tak for linket alligevel  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.