Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Haps haps... Hvor er hun bare en KØN pige...
(Jeg kan godt li at hun har en blå/brun dragt på selvom hun er pige)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BRUUS skriver: HOLD DA OP en lille lækkerbidsken!!!!! Hun er bare SÅ dejlig Og sikke meget fint tøj hun har på på billederne Amen altså... Så smelter man da helt når man ser sådan et smil
HOLD DA OP en lille lækkerbidsken!!!!! Hun er bare SÅ dejlig Og sikke meget fint tøj hun har på på billederne Amen altså... Så smelter man da helt når man ser sådan et smil
Ja, ikke? Jeg smelter også - hun er virkelig bare så glad stort set hele tiden
Wimmie skriver: Tak Kunne da være super hyggeligt Bor du tæt på banegården? (Har ikke længere bil)
Tak
Kunne da være super hyggeligt Bor du tæt på banegården? (Har ikke længere bil)
Ahh er flyttet et stykke ud... Men man kan tage en bus der kører helt ud til mig...
maria_wlt skriver: Haps haps... Hvor er hun bare en KØN pige... (Jeg kan godt li at hun har en blå/brun dragt på selvom hun er pige)
Jep, den dragt er bare så sød
Den grønne æbledragt er faktisk også drengetøj af mystiske årsager....
Mettefpigen skriver: Ahh er flyttet et stykke ud... Men man kan tage en bus der kører helt ud til mig...
Det kunne i hvert fald være hyggeligt at gøre en dag
Eller mødes og gå en tur med klapvogne når det forhåbenligt bliver bedre vejr
BigBabyWish12 skriver: Ihhh hvor er hun da bare skøn og dejlig. Elsker hendes smil det er total charmerende
Ihhh hvor er hun da bare skøn og dejlig. Elsker hendes smil det er total charmerende
Tak skal du have
Babymor2010 skriver: Neeeej, hun kan da ikke allerede være 5 mrd. - jeg syntes du lige har født Arrrmen hun er jo skøn
Neeeej, hun kan da ikke allerede være 5 mrd. - jeg syntes du lige har født Arrrmen hun er jo skøn
Hehe, har det på samme måde - synes lige hun er komme til verden - og alligevel synes jeg bare det er sååå længe siden hun var lillebitte og spæd (og med 3 gange så meget hår
Wimmie skriver: Det kunne i hvert fald være hyggeligt at gøre en dag Eller mødes og gå en tur med klapvogne når det forhåbenligt bliver bedre vejr
Jep Det skulle det jo blive fra på søndag af, så må vi bare håbe det holder ved
Mettefpigen skriver: Jep Det skulle det jo blive fra på søndag af, så må vi bare håbe det holder ved
Kunne være skønt - kan se at det skulle blive omkring 25 grader på onsdag...det er jo ved at blive sommer
Skønne lille Mila
Hvor hun dog vokser og bliver stor Ikke noget at sige til at hun ikke har helt så meget hår mere, det kan jo slet ikke følge med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128