Mila - 5 mdr. i dag - yay! Og spam af billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

wamse

nuurrh, hvor er hun dejlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Wimmie

Frøken J. skriver:

Jamen præcis det samme her! Kan knap tro det når jeg ser fotos af Roses første måneder :p men jeg startede selv med tykt sort hår, så blev det lyst og så mørkebrunt som nu. Lidt skægt

Hehe - jeg kan ikke lade være med at håbe på at hendes hår bliver mørkt, da alle i min familie er så lyse

Anmeld

16. maj 2012

Wimmie

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor er hun dog lækker.

Og jeg må som andre pointere du har en lækker tøjstil til hende.

Tak skal du have 

Anmeld

16. maj 2012

Wimmie

isabellamor skriver:

ALLEREDE...!!!!!   damn, jeg syntes da ellers ikke det er så længe siden hun kom til verden..

og hvor ER hun altså skøn

og så rækker hun tunge bandit

Tak 

Jeg synes også lige hun er kommet til verden; kan da slet ikke fatte at det er 5 mdr. siden...

Og ja, hun går helt bananas med den tunge 

Anmeld

16. maj 2012

Wimmie

wamse skriver:

nuurrh, hvor er hun dejlig

Tak - hun er også god til at charmere folk 

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

Ajjjjj hvor er hun bare skøn!!!!  Super dejligt at se at det går godt med hende, hun er da bare sød..... Hvis du en dag har lyst så må du gerne komme på besøg så ungerne kan se hinanden

Anmeld

18. maj 2012

twinboys

Nuuuuurrrrrrhhhh lækker lækker lækker...

Anmeld

18. maj 2012

Bruus

HOLD DA OP en lille lækkerbidsken!!!!! Hun er bare SÅ dejlig  Og sikke meget fint tøj hun har på på billederne  Amen altså... Så smelter man da helt når man ser sådan et smil 

Anmeld

18. maj 2012

BigHope13

Ihhh hvor er hun da bare skøn og dejlig. Elsker hendes smil det er total charmerende

Anmeld

18. maj 2012

Clisolka

Wimmie skriver:

Så blev Mila 5 måneder... 

Det er jo næsten et halvt år...og slet ikke til at forstå.

Vi var ved lægen og få 5-månedersvaccinationen i går, og det gik godt - kun 5 minutters skæld ud på sygeplejersken og lidt ynk - men ingen feber.

Hun er nu 68 cm lang og vejer hele 7100 gram 

Det er første gang siden fødslen at hun nu er med vægtmæssigt i forhold til sin længde, så hun må spise godt 

Neeeej, hun kan da ikke allerede være 5 mrd. - jeg syntes du lige har født  Arrrmen hun er jo skøn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.