Mila - 5 mdr. i dag - yay! Og spam af billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Wimmie

morethanperfect skriver:

De har slet ik i Oscars str. Øøøv
Men tak for linket alligevel  

Jeg tror faktisk også at det er gået ud af produktion og det tøj jeg fik i gave er faktisk str- 68 (lille str.) som Mila næsten er vokset ud af - lidt synd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

morethanperfect

Wimmie skriver:

Jeg tror faktisk også at det er gået ud af produktion og det tøj jeg fik i gave er faktisk str- 68 (lille str.) som Mila næsten er vokset ud af - lidt synd 

Ej øv !! 
Du må endlig sige til hvis du en dag vil sælge den  

Anmeld

19. maj 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Nej, det bliver stille og roligt. Ingen af os gider rigtig at være midtpunkt, og det er jo lidt svært at undgå til bryllup

Vi vil gerne holde det i haven, men lige nu er den i hvert fald ikke bryllupsklar  

Vi har en lille drøm om at kunne slå det sammen med en barnedåb, det ville jo bare være fantastisk

Og ingen stor hvid kjole til mig, bare en fin fest/gallakjole, det vil jeg have det bedst i

Hvordan har du det?

Ah, ja - det kunne være skønt med kombination af bryllup og barnedåb...så kan jeg godt se at det er lidt svært at planlægge endnu, men jeg håber det kommer inden for en nær fremtid 

Jamen det går super godt her - vi stortrives Mila og jeg - hun er jo så glad og nem at det er en ren fryd 

Anmeld

19. maj 2012

HeidiØ

Wimmie skriver:

Så blev Mila 5 måneder... 

Det er jo næsten et halvt år...og slet ikke til at forstå.

Vi var ved lægen og få 5-månedersvaccinationen i går, og det gik godt - kun 5 minutters skæld ud på sygeplejersken og lidt ynk - men ingen feber.

Hun er nu 68 cm lang og vejer hele 7100 gram 

Det er første gang siden fødslen at hun nu er med vægtmæssigt i forhold til sin længde, så hun må spise godt 

EJ hvor er hun bare noget af det skønneste! Sikke nogle gode billeder!!!  Og ja, tiden flyver fisme da!!

Anmeld

19. maj 2012

Wimmie

HeidiØ skriver:

EJ hvor er hun bare noget af det skønneste! Sikke nogle gode billeder!!!  Og ja, tiden flyver fisme da!!

Tak Og ja, kan slet ikke følge med...

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Ah, ja - det kunne være skønt med kombination af bryllup og barnedåb...så kan jeg godt se at det er lidt svært at planlægge endnu, men jeg håber det kommer inden for en nær fremtid 

Jamen det går super godt her - vi stortrives Mila og jeg - hun er jo så glad og nem at det er en ren fryd 

Ja, vi håber at det lykkes i næste behandling, skal ringe til klinikken på mandag

Hvor er det dejligt at I har det så godt, så var det jo den helt rigtige beslutning

Anmeld

20. maj 2012

Bruus

Wimmie skriver:

Ja, ikke? Jeg smelter også - hun er virkelig bare så glad stort set hele tiden 

Jo det er helt fantastisk med sådan en lille guldklump  
Smilet minder mig om min egen datter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.