Kære dig, hvor er jeg ked af at høre om din situtation. Jeg selv ville være fuldstændig knust. Dog kan jeg høre, at du måske har vist hvor det bar hen. Men det gør det jo alligevel ikke nemmere når først der endelig kommer ord på.
jeg synes det er rigtig flot I begge vil prøve at arbejde på det igen (selv om I har prøvet det før) Måske netop at orderne er blevet sagt "sådan rigtigt" vil gøre, at I denne gang virkelig giver det en chance. Nogle gange bliver man jo lidt mere forhippet på noget, når man måske ved det ikke kan vare ved.
Hvis både terapi osv har været prøvet, så ved jeg slet ikke hvad I kan gøre. Ofte går forelskelsen/kærligheden jo lidt væk når alt bliver rutine og trommerum. På SU har du sikkert ikke så mange penge, men kunne være super dejligt om I kunne få en billig afbestillings rejse et varmt sted hen og komme væk fra hverdagen og nyde familien. Men ved jo godt at en uges charter ikke kan få jeres vaklende forhold til at blomstre op på 7 dage
Men tænker bare at I måske bliver nød til at bryde den måde I ser hinanden på.
Jeg kan godt forstå du føler dig helt fortabt. Ville have det på samme måde. Men hvis du tror du/I måske vil få det bedre hver for sig, så vil det i det lange løb være det bedste. Selv om det er svært at se lige nu.
Held og lykke med det hele.
Anmeld