Igår meldte min mand ud at han ville skilles. Han mener ikke at det fungere imellem os. Og jeg er enig! Vi har forsøgt så længe at få det til at fungere, men vi er bare langt fra hinanden!
Vi har været sammen i 7 år og har to børn på 1,5 og 3,5 år.
Det gør så ondt at tænke på at børnene og jeg skal flytte fra deres hjem, ja vores hjem. At vi ikke skal leve vores drøm ud om vores kernefamilie... At vi skal flytte og børnene så kun skal komme hjem på weekend i deres 'rigtige' hjem.
Hvordan f***** skal jeg tackle det?
Jeg fik han overtalt til at vi skulle give det en chance til, for jeg føler ikke jeg er parat til at opgive og slet ikke parat til at trække vores børn igennem det her! De har ikke bedt om det!
Han indvilgede i at prøve igen, men jeg tror faktisk ikke han mener det. Han virker som om han har besluttet sig!
Åhh.. Jeg vil ikke dele vores børn med andre end ham! Jeg vil rigtig gerne være i et forhold hvor der er kærlighed, omsorg og respekt for hinanden, men hvis det ikke er med min mand, kan jeg bare ikke forestille mig at være sammen med en der ikke elsker mine børn lige så højt som mig! Mine børn betyder alt for mig.
Jeg synes det er hæsligt at være her hvor jeg er... Aner ingenting!
Ved bare at vi har de perfekte rammer for en perfekt familie. Vi er bare for langt fra hinanden

Og hvad gør man med økonomi? Hvis jeg skal flytte har jeg ingenting. Jeg er på su og har ikke en krone til at købe møbler osv

Er her nogen, der har nogen tænker om det jeg skriver eller måske har været igennem det samme?
Anmeld