Så stoppede vi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

pastry26

grinny skriver:

.. "samarbejdet" med gynækologen.

Vi var der idag og hun mener ikke vi skal i behandling da vi intet fejler, men min mening er at man efter 2 år har brug for hjælp lige meget om man fejler noget eller ej, så vi (nok mest mig ) valgte at vi ikke vil være der mere!

Hun sagde til mig at jeg stadig er ung og sagtens kan nå det, men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget, så nu er vi på "jagt" efter en ny..

Jeg regner med at vi skal have en ny henvisning, ikk?

Jeg kan godt forstå du er træt af det. Jeg har selv været så heldig at blive henvist direkte til behandling på privat klinik, men jeg er også 31. Derfor skal det da ikke komme an på alder.

Hvor gammel er du?

Håber I finder en anden gynækolog der vil hjælpe Jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

grinny

pastry26 skriver:

Jeg kan godt forstå du er træt af det. Jeg har selv været så heldig at blive henvist direkte til behandling på privat klinik, men jeg er også 31. Derfor skal det da ikke komme an på alder.

Hvor gammel er du?

Håber I finder en anden gynækolog der vil hjælpe Jer 

Jeg er 23, kæresten snart 29 

Han har altid gerne ville have børn inden han blev 30, og det er lidt hårdt at man måske ikke kan kan opfylde det ønske 

Anmeld

16. maj 2012

pastry26

grinny skriver:

Jeg er 23, kæresten snart 29 

Han har altid gerne ville have børn inden han blev 30, og det er lidt hårdt at man måske ikke kan kan opfylde det ønske 

Kender godt det med drømme og forventninger der nogen gange bare ikke kan blive opfyldt. Jeg håber i kan blive henvist til en fagperson, som kan hjælpe jer igang, uden at i skal slås så meget for det!!! Held og lykke! 

Anmeld

16. maj 2012

grinny

pastry26 skriver:

Kender godt det med drømme og forventninger der nogen gange bare ikke kan blive opfyldt. Jeg håber i kan blive henvist til en fagperson, som kan hjælpe jer igang, uden at i skal slås så meget for det!!! Held og lykke! 

Håber jeg også! Og mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.