Så stoppede vi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

morbibi

grinny skriver:

.. "samarbejdet" med gynækologen.

Vi var der idag og hun mener ikke vi skal i behandling da vi intet fejler, men min mening er at man efter 2 år har brug for hjælp lige meget om man fejler noget eller ej, så vi (nok mest mig ) valgte at vi ikke vil være der mere!

Hun sagde til mig at jeg stadig er ung og sagtens kan nå det, men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget, så nu er vi på "jagt" efter en ny..

Jeg regner med at vi skal have en ny henvisning, ikk?

Jeg tabte altså lige underkæben ned i bordet, for hvad er dog det for en udmelding......
Mange par prøver forgæves og får den fornødne hjælp også selvom de egentlig ikke fejler noget. Så hvad F(biiip) foregår der lige der. Til lægen med jer og en ny henvisning i hånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

grinny

morbibi skriver:

Jeg tabte altså lige underkæben ned i bordet, for hvad er dog det for en udmelding......
Mange par prøver forgæves og får den fornødne hjælp også selvom de egentlig ikke fejler noget. Så hvad F(biiip) foregår der lige der. Til lægen med jer og en ny henvisning i hånden

Jeg har aldrig kunnet li' hende, så tror bare det er bedst at vi kommer et andet sted!

Jeg har aldrig følt at hun mente at jeg var for ung, men det mener jeg jo så ikke at hun skal blande sig i

Anmeld

15. maj 2012

morbibi

grinny skriver:

Jeg har aldrig kunnet li' hende, så tror bare det er bedst at vi kommer et andet sted!

Jeg har aldrig følt at hun mente at jeg var for ung, men det mener jeg jo så ikke at hun skal blande sig i

Tror nok en af mine veninder var 20 år, da de blev henvist til sygehuset og fik hjælp, selvom de intet fejlede. Og det gav pote og en skøn dreng og så skete nummer 2 af sig selv
Så alderen skal de bare blande sig uden om, især når man er myndig

Anmeld

15. maj 2012

grinny

morbibi skriver:

Tror nok en af mine veninder var 20 år, da de blev henvist til sygehuset og fik hjælp, selvom de intet fejlede. Og det gav pote og en skøn dreng og så skete nummer 2 af sig selv
Så alderen skal de bare blande sig uden om, især når man er myndig

Ja det synes jeg også de skal.

Nu skal jeg lige have min hue og så går vi gang med at finde en ny så vi forhåbenlig kan få et 2013 barn 

Anmeld

15. maj 2012

ønskebørn74

grinny skriver:

Vi var der idag og hun mener ikke vi skal i behandling da vi intet fejler, men min mening er at man efter 2 år har brug for hjælp lige meget om man fejler noget eller ej, så vi (nok mest mig ) valgte at vi ikke vil være der mere!

Hun sagde til mig at jeg stadig er ung og sagtens kan nå det, men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget, så nu er vi på "jagt" efter en ny..

hvor bor i henne??

Anmeld

15. maj 2012

Nessie

Sikke en spade, men godt I fandt ud af hvad hun egentlig (ikke) ville gøre for jer.

Gå til lægen og forklar at det altså ikke har hjulpet noget med gynækologen, og at I gerne vil henvises til en fertilitetsklinik. Bor du i Jylland, kan jeg varmt anbefale Brædstrup, de er super søde og dygtige deroppe

Anmeld

15. maj 2012

Camillos

grinny skriver:

hun er vel ikke fra næstved? 

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Hun er da en "kegle" 

UD til højre med hende ja... og held & lykke fremover 

Anmeld

15. maj 2012

grinny

Camillos skriver:

hun er vel ikke fra næstved? 

Joo? 

Anmeld

15. maj 2012

grinny

ønskebarn74 skriver:

hvor bor i henne??

Vi bor på Lolland, så der er langt til ALT  Men flytter nok snart til Sjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.