Så stoppede vi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

grinny

.. "samarbejdet" med gynækologen.

Vi var der idag og hun mener ikke vi skal i behandling da vi intet fejler, men min mening er at man efter 2 år har brug for hjælp lige meget om man fejler noget eller ej, så vi (nok mest mig ) valgte at vi ikke vil være der mere!

Hun sagde til mig at jeg stadig er ung og sagtens kan nå det, men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget, så nu er vi på "jagt" efter en ny..

Jeg regner med at vi skal have en ny henvisning, ikk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

MKuhr

grinny skriver:

.. "samarbejdet" med gynækologen.

Vi var der idag og hun mener ikke vi skal i behandling da vi intet fejler, men min mening er at man efter 2 år har brug for hjælp lige meget om man fejler noget eller ej, så vi (nok mest mig ) valgte at vi ikke vil være der mere!

Hun sagde til mig at jeg stadig er ung og sagtens kan nå det, men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget, så nu er vi på "jagt" efter en ny..

Jeg regner med at vi skal have en ny henvisning, ikk?

ahhh hader den kommentar! som om det gør en forskel! den har jeg godt nok hørt selv mange gange og havde virkelig lyst til at gøre grimme ting ved folk som slyngede den latterlige kommentar ud til sidst.

puha luft...

ja find endelig en anden, sikke en holdning at have, hun burde da ikke være gynækolog hvis hun ikke gider hjælpe folk.

Anmeld

15. maj 2012

Kris89

lorte kommentar... frygter så meget selv at komme i den situation...

sku da lige meget hvor gammel man er... hvis ønsket er der skal det kunne lade sig gøre... og da især efter 2 år!!!

ved desværre ikke hvordan det er med skift, men du får lige et  med på vejen.

Anmeld

15. maj 2012

grinny

Mrs. skriver:

ahhh hader den kommentar! som om det gør en forskel! den har jeg godt nok hørt selv mange gange og havde virkelig lyst til at gøre grimme ting ved folk som slyngede den latterlige kommentar ud til sidst.

puha luft...

ja find endelig en anden, sikke en holdning at have, hun burde da ikke være gynækolog hvis hun ikke gider hjælpe folk.

Kom du bare med lidt luft 

Vi har gået hos hende i ca. 1 år, så nu gider jeg simpelthen ikke vente mere!

Anmeld

15. maj 2012

MKuhr

grinny skriver:

Kom du bare med lidt luft 

Vi har gået hos hende i ca. 1 år, så nu gider jeg simpelthen ikke vente mere!

ej DET! kan jeg da godt forstå da.

håber i finder en der kan hjælpe jer.

Anmeld

15. maj 2012

grinny

Kris89 skriver:

lorte kommentar... frygter så meget selv at komme i den situation...

sku da lige meget hvor gammel man er... hvis ønsket er der skal det kunne lade sig gøre... og da især efter 2 år!!!

ved desværre ikke hvordan det er med skift, men du får lige et  med på vejen.

Ja det mener jeg også.

Men har følt vi bare har været en joke for hende hver gang vi har været der, så måske er det bedst bare at stoppe

Anmeld

15. maj 2012

grinny

Mrs. skriver:

ej DET! kan jeg da godt forstå da.

håber i finder en der kan hjælpe jer.

Håber jeg også vi gør, en som vil lidt mere end bare snakke hver gang vi er der, det får jeg ikke rigtig så meget ud af 

Anmeld

15. maj 2012

Mutti2B

Sådan . Så håber jeg at I snart finder en ny som tager jer seriøst og vil hjælpe jer

Anmeld

15. maj 2012

grinny

Mutti2B skriver:

Sådan . Så håber jeg at I snart finder en ny som tager jer seriøst og vil hjælpe jer

Åh ja, håber jeg også 

Vi har snakket om at jeg lige skal have mine eksamener overstået, og så går vi igang med at finde en ny 

Anmeld

15. maj 2012

MKuhr

grinny skriver:

Håber jeg også vi gør, en som vil lidt mere end bare snakke hver gang vi er der, det får jeg ikke rigtig så meget ud af 

snakke i et år? super hæhæ

ahj håber der sker noget nyt med den nye i finder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.