Så stoppede vi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

grinny

MorDk skriver:

Hun er da en "kegle" 

UD til højre med hende ja... og held & lykke fremover 

Ja, det må du nok sige!

Og mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

grinny

Nessie skriver:

Sikke en spade, men godt I fandt ud af hvad hun egentlig (ikke) ville gøre for jer.

Gå til lægen og forklar at det altså ikke har hjulpet noget med gynækologen, og at I gerne vil henvises til en fertilitetsklinik. Bor du i Jylland, kan jeg varmt anbefale Brædstrup, de er super søde og dygtige deroppe

Bor ikke i Jylland, bor på Lolland og er langt fra alt. Men skal vi køre for det, så gør vi det! 

Anmeld

15. maj 2012

tinasmor

grinny skriver:

.. "samarbejdet" med gynækologen.

Vi var der idag og hun mener ikke vi skal i behandling da vi intet fejler, men min mening er at man efter 2 år har brug for hjælp lige meget om man fejler noget eller ej, så vi (nok mest mig ) valgte at vi ikke vil være der mere!

Hun sagde til mig at jeg stadig er ung og sagtens kan nå det, men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget, så nu er vi på "jagt" efter en ny..

Jeg regner med at vi skal have en ny henvisning, ikk?

har ikke læst alle svar igennem, sorry. Men min mening er, at nok er i uforklarlige barnløse (hvis I er blevet testet og intet fundet) Men det betyder ikke, at behandling ikke kan hjælpe. Jeg har hørt om nogle som da de endte ved IVF fandt ud af ægenes kvalitet ikke var gode osv osv. ting man ikke kan se ud fra det "blotte" øje (altså ved alm. undersøgelser) Jeg siger: Henvisning så I kan komme på privat fertilitetsklinik som er eksperter og se hvad de kan give jer.

Anmeld

15. maj 2012

grinny

tinasmor skriver:

har ikke læst alle svar igennem, sorry. Men min mening er, at nok er i uforklarlige barnløse (hvis I er blevet testet og intet fundet) Men det betyder ikke, at behandling ikke kan hjælpe. Jeg har hørt om nogle som da de endte ved IVF fandt ud af ægenes kvalitet ikke var gode osv osv. ting man ikke kan se ud fra det "blotte" øje (altså ved alm. undersøgelser) Jeg siger: Henvisning så I kan komme på privat fertilitetsklinik som er eksperter og se hvad de kan give jer.

Tror også det bliver en privatklinik næste gang. Vi fejler intet, men derfor har vi jo brug for hjælp alligevel - åbenbart 

Anmeld

15. maj 2012

ønskebørn74

grinny skriver:

Vi bor på Lolland, så der er langt til ALT  Men flytter nok snart til Sjælland

ok.. havde i boet på fyn, havde jeg en der gerne havde hjulpet jer.. han lavede vores inseminations behandlinge og hans sygeplejerske der hjælper til er hans kone.. de er bare skønne mennesker der hvirkelig har empati og kæmper for en..

Anmeld

15. maj 2012

grinny

ønskebarn74 skriver:

ok.. havde i boet på fyn, havde jeg en der gerne havde hjulpet jer.. han lavede vores inseminations behandlinge og hans sygeplejerske der hjælper til er hans kone.. de er bare skønne mennesker der hvirkelig har empati og kæmper for en..

Det bliver nok lidt langt at køre, hehe.. Men det lyder ellers som et hyggeligt par 

Anmeld

15. maj 2012

ønskebørn74

grinny skriver:

Det bliver nok lidt langt at køre, hehe.. Men det lyder ellers som et hyggeligt par 

totalt rare mennesker.. får indimellem stadig en mail, hvor hun hører hvordan det går os.. og måtte love at komme ind når det var lykkedes ude på OUH også selvom det ikke var et barn de havde lavet..

Anmeld

15. maj 2012

grinny

ønskebarn74 skriver:

totalt rare mennesker.. får indimellem stadig en mail, hvor hun hører hvordan det går os.. og måtte love at komme ind når det var lykkedes ude på OUH også selvom det ikke var et barn de havde lavet..

Hvor er det dog fantastisk med sådan nogle mennesker  Og hvor må det være dejligt at de stadig følger med hos dig

Anmeld

16. maj 2012

smlmea

Jo i skal have en ny henvisning begge to.

Jeg ville starte med at blive henvist til det offentlige ( hvis i altså ikke har fælles børn i forvejen),for i det offentlige har i 3 X IUI og 3 X IVF gratis.

I det private er IUI gratis hvis begge har en henvisning,og IVF koster et sted mellem 18.000-50.000 kr.

I det private kan jeg anbefale copenhagenfertilitycenter,de har åben 365 dage om året,og der er ingen vente tid.

Anmeld

16. maj 2012

Nessie

grinny skriver:

Bor ikke i Jylland, bor på Lolland og er langt fra alt. Men skal vi køre for det, så gør vi det! 

Ha ha, ja, så er der unægteligt langt at køre

Kan se at I bliver anbefalet at tage på privat klinik, men jeg vil da foreslå en offentlig klinik i første omgang, det er da trods alt gratis for behandlingerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.