at flytte sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Han lyder da til at være en rigtig charmetrold ham din kæreste �� I har tydeligvis rigtig mange ting,I skal have diskuteret godt og grundigt igennem og blive enige om før det vil være fornuftigt at flytte sammen. Din kæreste har jo meldt ud Hvirdan han ønsker at leve, og du må så gøre op med dig selv, om det er noget du ønsker at være fn del af.... 

ja, det kan du have ret i. bare svært når man elsker en person, og ønsker at flytte sammen med ham, men ikke kan leve under de vilkår ):

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

MorDk

Anonym skriver:

uden tvivl, man skal kunne gå på kompromis. vi har også snakket meget om andre ting, hvor vi har måttet gå på kompromis. dog er der disse nævnte ting, vi ikke kan blive enige om overhovedet.

Og liiige netop DERFOR bør I vente til han kommer på bedre tanker...

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Synes din kæreste lyder Meget urealistisk og ikke særlig venlig heller. 

Synes det lyder helt gak gak. Hvordan spare man lige 1,2 op fx til hus når i begge er studerende? 

Og hvorfor er det kun hans ting der må være der, hvis han skulle købe noget. I er vel sammen som par. 

Og ja, det med en mand der vil bruge alt sin tid på bil, det synes jeg virkelig er et problem. For det er nok desværre ikke noget der vil ændre sig (selvom man kunne håbe) 

Synes ikke han lyder så gammel? 

Jeg ville ikke selv flytte sammen, før der er kommet lidt flere midne holdninger på bordet og måske noget mere realisme

ingen vil nogensinde kunne spare så meget op, som studerende!

han bruger ikke alt sin tid på biler længere, heldigvis.
vi havde et kæmpe skænderi, hvor jeg var ved at gå, fordi jeg aldrig så ham, og lad os antage, vi brugte en hel weekend på, at vi skulle være sammen. så så jeg ham kun en time om dagen, og så når vi skulle sove. ellers så jeg ham slet ikke, så jeg fik nok. nu har han ændret sig og forstår mig fuldt ud, og bruger sjældent tid på sin bil, medmindre det er en nødvendighed.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Forstår ikke lige hvordan i alverden han vil købe hus, når han ikke vil låne penge og have gæld
Det er der da ingen mennesker der kan, med mindre man har røven fuld af penge, vundet i lotto etc.

Desuden ville jeg aldrig selv flytte sammen med én der har DEN holdning!! Jeg synes da det lyder som om han overhoved ikke respektere dig.. Hvordan kan han ellers sige sådan?! Med dén holdning, holder det da aldrig.. Du vil vel ikke leve som slave

nej, jeg vil på ingen måde leve som slave, og han er godt klar over, jeg ikke finder mig i sådanne ting. så jeg HÅBER så inderligt, han ændrer sig fuldstændig, når vi får råd til at flytte sammen.
håber også, jeg kan få ham overtalt til evt at flytte i lejlighed, så vi kan teste hinanden, om vi kan bo sammen og få en hverdag til at fungere sammen.

Anmeld

15. maj 2012

MortilCilas

MorDk skriver:

Virker til at I skal droppe tanken om at flytte sammen før I er enige om fælles fremtid. Jeg sys den holdning han har er en smule barnlig. "MIT MIT MIT og du makker ret" Sådan en holdning gad jeg godt nok ikke finde mig.

Enig

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Og liiige netop DERFOR bør I vente til han kommer på bedre tanker...

vi venter skam også et års tid, så vi er 100% sikre på, det er det, vi vil. (og han måske er kommet på bedre tanker) .. til den tid har vi været sammen i 4 år uden at bo sammen..

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Anonym skriver:

vi venter skam også et års tid, så vi er 100% sikre på, det er det, vi vil. (og han måske er kommet på bedre tanker) .. til den tid har vi været sammen i 4 år uden at bo sammen..

Husk det er hele hans holdning der skal ændre sig markant!! 

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Husk det er hele hans holdning der skal ændre sig markant!! 

uden tvivl, skal den ændres markant! jeg vil ikke leve på de vilkår, det vil aldrig fungere. jeg er ikke hans "slave" hvis man kan tillade at kalde det sådan. jeg vil respekteres for den jeg er, og i mit hjem, hvor jeg skal bo, skal mit præg også sættes!

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Anonym skriver:

uden tvivl, skal den ændres markant! jeg vil ikke leve på de vilkår, det vil aldrig fungere. jeg er ikke hans "slave" hvis man kan tillade at kalde det sådan. jeg vil respekteres for den jeg er, og i mit hjem, hvor jeg skal bo, skal mit præg også sættes!

Det er godt at høre at du står ved!! 

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

SaNiNa skriver:

Hold da op tror ikke i er klar til at flytte sammen, her hos os er mine ting også min mands og sådan har det altid været.

Selv da vi havde hver vores konto.

Din kæreste indstilling er efter min mening helt hen i vejret og jeg ville bestem ikke flytte sammen med en med den holdning.

Så tror vi skal få snakket det hele dog og grundig igennem sammen før vi begynde at tænke på hus, lejlighed og børn

Et andet råd er at det nok ville være en god i de at flytte sammen i noget lejede så i lige fandt ud af om i kunne bo under samme tag

jeg har også sagt til ham, jeg ikke skal bo i hus fra start af. jeg vil gerne bo i lejlighed, så vi kan se, om vi kan leve sammen 24/7 eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.