Medlidenhedsdrab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

MortilElias2010

Mom In The Making skriver:

Selvfølgelig høre det til herinde. skal familier med Handicappede nu have særbehandling fordi de kan blive stødt over emnet?

Der er da SÅ mange debatter  herinde med følsomme emner som folk dagligt bliver stødt over. Kan ikke se hvorfor det her er værre end så meget andet.

til TS: Jeg vil nok som de andre råde dig til at tale med en professionel. Kan godt forstå dine tanker, men jeg synes de skal blive på tankeplan, for hvis du føre det ud i livet vil det få traumatiske konsekvenser for dig selv og din familie. Uanset om det er medlidenhedsdrab eller ej, vil det være drab og du vil for altid være stemplet som én der kan slå ihjel.

Hvilket jo ville være sandt, uanset hvad dit grundlag for at gøre det er.

Men du har helt sikkert brug for at komme ud med dine tanker og følelser og det forstår jeg fuldt ud, så dem der ikke forstår at det er ok at tænke og føle alle tanker og følelser, (Men ikke altid at agere på dem) dem skal du bare ignorere.

til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst tråden ..
Men jeg kan godt forstå dine tanker .. Det må slet ikke være sjovt at se en man elsker ligge på den måde

Men jeg synes IKKE du skal gøre alvor af det .. Tænk på dine børn .. De ville skulle vokse op med en mor i fængsel ..

Jeg synes at du skal snakke med nogle professionelle om dine tanker

Og så er der vidst noget med at der er aktiv dødhjælp i Schwiez (staves?) .. Ved dog ikke om det også er til folk som ikke selv kan sige "Jeg ønsker at dø" ..

til dig

Anmeld

15. maj 2012

JanetBJ

Det er hårdt at se sin veninde ligge sådan, men hun er skadet, men ved ikke hvor meget hun opfanger? registrerer hun at man taler til hende? ...

Uanset hvad, så er de tanker du går rundt med, forkert. Ja, din veninde ville nok have det bedre som "død" hvis man kan sige det sådan.

Men aktiv dødshjælp er IKKE LOVLIGT i Danmark, så du må simpelthen lægge den tanke fra dig. Det kommer ikke til at ske ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.