Fik en mors dags gave OG........... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid

Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Så det var både GAVE og FRIERI

Jeg sagde selvfølgelig JA

Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid

Ihh hvor skønt! Stort tillykke jeg håber ikke I er helt så langsomme i optrækket denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

AnnaK89

Stort tillykke
Det var da en rigtig dejlig overraskelse

Anmeld

13. maj 2012

FruK

Sikke en skøn gave!! Tillykke!!

Anmeld

13. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid

Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid

EJ hvor romantisk søde.

STORT TILLYKKE!!!!

Anmeld

13. maj 2012

NinaNymannMadsen

stort tillykke med det. det bliver da spændene og sikke da en fantastisk gave at få i morsdags gave

Anmeld

13. maj 2012

twinboys

Nessie skriver:

Weeeeee stort tillykke,....

Jeg fik dette her af mine drenge... Mit hjerte smelter stadig når jeg læser det...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2012

metski83

Nessie skriver:

Nej hvor godt. 

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld

13. maj 2012

Lisbeth1985

Tillykke:-)

Anmeld

13. maj 2012

Kay

stort tillykke sikke en dejlig dag

Anmeld

14. maj 2012

Nessie

Happiness skriver:

Han får et foto på lærred med 5 billeder af ham og Lukas,og med teksten "Verden bedste far!". 

Haha... Så har I også længe til at planlægge det i Men dejligt at have noget at se frem til

Det er også en god idé, måske skulle jeg prøve at kigge på dét også.

Det tog os 4-5 år om at blive kærester, fordi vi hver især bare troede den anden ville være venner

Men så flyttede vi også hurtigt sammen, og begyndte på at få barn, det tog jo så lige et par år, men havde så heller ikke overskud til at tænke på at blive gift midt i alt det, men nu skal det åbenbart være   Engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.