Fik en mors dags gave OG........... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.145 visninger
56 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Nessie

Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid

Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Så det var både GAVE og FRIERI

Jeg sagde selvfølgelig JA

Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

M (:

Nessie skriver:

Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid

Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid

Stort tillykke! 

Anmeld

13. maj 2012

Tona

Nessie skriver:

Årh hvor romantisk  

Tillykke   

Anmeld

13. maj 2012

B&J

Ej STORT TILLYKKE med han friede til dig og mors dags gaven

ej hvor spænde glæder mig da til når engang i skal giftes til at se det på billeder

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

Tillykke!!! Hvor er det fantastisk!! Vi blev gift for 14 dage siden, sådan helt hemmeligt!

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

Nessie skriver:

Tillykke MANGE GANGE !!!! 

Anmeld

13. maj 2012

Happiness

NØJ hvor romantisk! Og hvor fint!

Her tror jeg Lukas har glemt at det er mors dag  

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

M (: skriver:

Stort tillykke! 

TAK

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Amandas-mor skriver:

Årh hvor romantisk  

Tillykke   

TAK

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

B&J skriver:

Ej STORT TILLYKKE med han friede til dig og mors dags gaven

ej hvor spænde glæder mig da til når engang i skal giftes til at se det på billeder

Tusind tak

Nu må vi se hvornår vi får taget os sammen til at blive gift, det går ikke altid så stærkt med os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.