Fik en mors dags gave OG........... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

morbibi

Wow man bliver jo helt blød i knæene af misundelse. Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Nessie

kitty skriver:

Tillykke!!! Hvor er det fantastisk!! Vi blev gift for 14 dage siden, sådan helt hemmeligt!

Iiiiiiiiiiihhhhhhhh   STORT tillykke til jer

Det kunne jeg også have fundet på, men vi har lovet min mor aldrig at blive hemmeligt gift, så må jo hellere holde ord

Til gengæld har jeg sagt, at hvis vi var gift, når vi engang kommer i nærheden af Las Vegas, så vil jeg altså vies af Elvis

Og TAK

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

AalborgPigen skriver:

Tillykke MANGE GANGE !!!! 

Tusind tak

Anmeld

13. maj 2012

B&J

Nessie skriver:

Tusind tak

Nu må vi se hvornår vi får taget os sammen til at blive gift, det går ikke altid så stærkt med os

Det er da også sundt at tage tingene en dag af gangen

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Happiness skriver:

NØJ hvor romantisk! Og hvor fint!

Her tror jeg Lukas har glemt at det er mors dag  

TAK

Herhjemme bliver det vist også kun husket fordi "nogen" kommer med en lille bemærkning, og der er reklamer alle vegne

Håber du har en dejlig mors dag alligevel

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

Nessie skriver:

Iiiiiiiiiiihhhhhhhh   STORT tillykke til jer

Det kunne jeg også have fundet på, men vi har lovet min mor aldrig at blive hemmeligt gift, så må jo hellere holde ord

Til gengæld har jeg sagt, at hvis vi var gift, når vi engang kommer i nærheden af Las Vegas, så vil jeg altså vies af Elvis

Og TAK

Tak

Jeg håber I får en fantastisk dag, når det en gang bliver, med eller uden Elvis !

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

morbibi skriver:

Wow man bliver jo helt blød i knæene af misundelse. Tillykke

TAK

Anmeld

13. maj 2012

Krussedulle

Nessie skriver:

Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid

Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Så det var både GAVE og FRIERI

Jeg sagde selvfølgelig JA

Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid

Eeej, stort tillykke

Åh, jeg fik helt tårer i øjnene da jeg læste dit indlæg

Endnu en gang tillykke

Anmeld

13. maj 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid

Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Så det var både GAVE og FRIERI

Jeg sagde selvfølgelig JA

Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid

Haha, så lærte jeg noget nyt. Troede ikke man kunne være forlovet medmindre manden havde været nede på knæ
Stort tillykke, søde Lene. Du bliver en fantastisk lækker brud. Havde vi haft mindre afstand, så havde jeg klart meldt mig på banen til at lægge din make-up! Men hvem ved hvad der sker og hvor jeg er om alt imellem 3-10 år

KRAAAAM

Anmeld

13. maj 2012

Happiness

Nessie skriver:

TAK

Herhjemme bliver det vist også kun husket fordi "nogen" kommer med en lille bemærkning, og der er reklamer alle vegne

Håber du har en dejlig mors dag alligevel

Havde ellers også kommet med MANGE antydninger Men den fes vidst ikke lige ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.