Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Tillykke!!! Hvor er det fantastisk!! Vi blev gift for 14 dage siden, sådan helt hemmeligt!
Tillykke!!! Hvor er det fantastisk!! Vi blev gift for 14 dage siden, sådan helt hemmeligt!
Iiiiiiiiiiihhhhhhhh STORT tillykke til jer
Det kunne jeg også have fundet på, men vi har lovet min mor aldrig at blive hemmeligt gift, så må jo hellere holde ord
Til gengæld har jeg sagt, at hvis vi var gift, når vi engang kommer i nærheden af Las Vegas, så vil jeg altså vies af Elvis
Og TAK
AalborgPigen skriver: Tillykke MANGE GANGE !!!!
Tillykke MANGE GANGE !!!!
Tusind tak
Nessie skriver: Tusind tak Nu må vi se hvornår vi får taget os sammen til at blive gift, det går ikke altid så stærkt med os
Nu må vi se hvornår vi får taget os sammen til at blive gift, det går ikke altid så stærkt med os
Det er da også sundt at tage tingene en dag af gangen
Happiness skriver: NØJ hvor romantisk! Og hvor fint! Her tror jeg Lukas har glemt at det er mors dag
NØJ hvor romantisk! Og hvor fint!
Her tror jeg Lukas har glemt at det er mors dag
TAK
Herhjemme bliver det vist også kun husket fordi "nogen" kommer med en lille bemærkning, og der er reklamer alle vegne
Håber du har en dejlig mors dag alligevel
Nessie skriver: Iiiiiiiiiiihhhhhhhh STORT tillykke til jer Det kunne jeg også have fundet på, men vi har lovet min mor aldrig at blive hemmeligt gift, så må jo hellere holde ord Til gengæld har jeg sagt, at hvis vi var gift, når vi engang kommer i nærheden af Las Vegas, så vil jeg altså vies af Elvis Og TAK
Tak
Jeg håber I får en fantastisk dag, når det en gang bliver, med eller uden Elvis !
morbibi skriver: Wow man bliver jo helt blød i knæene af misundelse. Tillykke
Wow man bliver jo helt blød i knæene af misundelse. Tillykke
Nessie skriver: Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham Så det var både GAVE og FRIERI Jeg sagde selvfølgelig JA Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid
Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid
Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham
Så det var både GAVE og FRIERI
Jeg sagde selvfølgelig JA
Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid
Nessie skriver: TAK Herhjemme bliver det vist også kun husket fordi "nogen" kommer med en lille bemærkning, og der er reklamer alle vegne Håber du har en dejlig mors dag alligevel
Havde ellers også kommet med MANGE antydninger Men den fes vidst ikke lige ind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128