Fik en mors dags gave OG........... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Troldemommi

Stort tillykke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Nessie

kitty skriver:

Tak

Jeg håber I får en fantastisk dag, når det en gang bliver, med eller uden Elvis !

He he, tak

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Haha, så lærte jeg noget nyt. Troede ikke man kunne være forlovet medmindre manden havde været nede på knæ
Stort tillykke, søde Lene. Du bliver en fantastisk lækker brud. Havde vi haft mindre afstand, så havde jeg klart meldt mig på banen til at lægge din make-up! Men hvem ved hvad der sker og hvor jeg er om alt imellem 3-10 år

KRAAAAM

Hvor er du sød

Det kan jo være vi er flyttet tættere på hinanden, inden vi får taget os sammen til at sætte en bryllupsdato

Manden fik en bonus lige op til vores 1 års dag, og vi blev bare enige om at bruge pengene på et par forlovelsesringe, så det blev ikke til noget frieri i dén omgang, og havde egentlig heller ikke troet at det nogensinde kom

Vi vil bare holde det i haven, og den ligner noget der er løgn, så det bliver i hvert fald ikke i år

Meeeeen, håber da ikke det kommer til at tage vildt mange år endnu så

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Happiness skriver:

Havde ellers også kommet med MANGE antydninger Men den fes vidst ikke lige ind

He he, nogen mænd forstår bare ikke en fin hentydning

Håber du får en gave næste år

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Monica P skriver:

Stort tillykke :-)

TAK

Anmeld

13. maj 2012

Happiness

Nessie skriver:

He he, nogen mænd forstår bare ikke en fin hentydning

Håber du får en gave næste år

Håber jeg også! Og mon ikke farmand får røde ører når han får en fars dags gave

Har I sat en dato for brylluppet?

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Happiness skriver:

Håber jeg også! Og mon ikke farmand får røde ører når han får en fars dags gave

Har I sat en dato for brylluppet?

He he, jo Har du nogen ideer til fars dags gave? Jeg er desværre helt blank, da manden bliver 40 lige om lidt, så det er kun det jeg har haft i tankerne

Nej, ingen dato endnu, men det kan være alt fra om et års tid til om 10 år, vi er ikke så hurtige

Anmeld

13. maj 2012

Happiness

Nessie skriver:

He he, jo Har du nogen ideer til fars dags gave? Jeg er desværre helt blank, da manden bliver 40 lige om lidt, så det er kun det jeg har haft i tankerne

Nej, ingen dato endnu, men det kan være alt fra om et års tid til om 10 år, vi er ikke så hurtige

Han får et foto på lærred med 5 billeder af ham og Lukas,og med teksten "Verden bedste far!". 

Haha... Så har I også længe til at planlægge det i Men dejligt at have noget at se frem til

Anmeld

13. maj 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid

Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Så det var både GAVE og FRIERI

Jeg sagde selvfølgelig JA

Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid

stort tillykke sødeste!!!!!!!!!

Anmeld

13. maj 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Ja, jeg fik i dag en fin kæde til at hænge min forlovelsesring i. Jeg har ikke kunnet passe den siden jeg var gravid

Da jeg havde pakket ud, og ville kysse min kæreste tak henover bordet, sprang han op og kom hen og faldt på knæ, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Så det var både GAVE og FRIERI

Jeg sagde selvfølgelig JA

Vi har været forlovede i 5 1/2 år, og havde inden vi blev kærester kendt hinanden i ca. 4 år, så hvornår der bliver bryllup må tiden vise, vi plejer jo at tage os god tid

Ej hvor er det bare dejligt  at høre - stort tillykke til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.