Mors dag og enlig mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

2babygirls

MaybeBaby skriver:

Ja, nu er det ikke mig, der er enlig mor, men min aller yndlings-Trine. Og jég har dage, hvor jeg synes det er hårdt at være mor, men jeg har hjælpen fra min kæreste og det har ved helt nyfødt-stadiet og ved sygdom været guld værd! Godt nok arbejder han meget og har weekender, hvor jeg fungerer som alene-mor, men det er SÅ meget noget andet end at være hele tiden.
Hun er verdens sejeste Trine. Hun fik ham da hun var 21/22 og har kæmpet mod sin families modvilje, for faren til barnet ville intet have med det at gøre, og hun var.midt i en uddannelse.
I januar blev hun færdig med sin uddannelse som socialrådgiver og har bare den dejligste dreng. Men William på 3 giver hende nok ikke en lille ting, så jeg har lige været forbi og lægge en lille buket af solsikkee og tigerliljer ved hendes fordør. Ingen afsender men bare et kort med ordene: til verdens bedste Trine-mor

Det håber jeg hun bliver glad for
Et lille indlæg til inspiration for andre med alene-mødre, der bor i hjertet

/Mette

Havde samme tanke som dig, så købte en hortensia til min søster, fordi hendes søn heller ikke tænker over hvilken dag det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

MaybeBaby

Tina&Martin skriver:

Havde samme tanke som dig, så købte en hortensia til min søster, fordi hendes søn heller ikke tænker over hvilken dag det er.

Jeg vidste vi var flere der tænkte sådan

Anmeld

13. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min søde datter på næsten 4 mdr, har snakket med mormor om at jeg skulle have en gave

Ellers havde jeg heller ikke fået. For Idas far, synes morsdag er ligegyldig..

Anmeld

13. maj 2012

FruK

Hvor er det sødt af dig!

Hende Trine-mor må være glad for at have en veninde som dig.

Anmeld

13. maj 2012

MaybeBaby

Lisbeth1985 skriver:

Det bliver hun helt sikkert glad for

Det tror jeg bestemt, hun bliver. Desværre har jeg så fundet ud af, at den må blive liggende til i morgen, da hun pga arbejde forlod hjemmet i morges og overnatter ved hendes forældre til i.morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.