Mors dag og enlig mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

dorthemus

Baagøe skriver:

Har I det ellers godt?

Jo tak det går udmærket...Runa blir jo to her lige om lidt og er I rivende udvikling og meget bestemt hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Jo tak det går udmærket...Runa blir jo to her lige om lidt og er I rivende udvikling og meget bestemt hvad med jer?

Dejligt at høre. Samme her! Laura er en værre kommandusen Hun er også begyndt at svare lidt igen, hvis hun får alt for løse tøjler

Anmeld

13. maj 2012

dorthemus

Baagøe skriver:

Dejligt at høre. Samme her! Laura er en værre kommandusen Hun er også begyndt at svare lidt igen, hvis hun får alt for løse tøjler

Frække tøser

Anmeld

13. maj 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Frække tøser

Hi hi ja Bare de vokser fra det INDEN de bliver teenagere!

Anmeld

13. maj 2012

dorthemus

Baagøe skriver:

Hi hi ja Bare de vokser fra det INDEN de bliver teenagere!

Eller ihvertfald giver en lang pause inden de går løs igen

Anmeld

13. maj 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Eller ihvertfald giver en lang pause inden de går løs igen

Nemlig!

Anmeld

13. maj 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Der skulle være flere som dig!!

Det er der heldigvis også... Er sikker på du ville gøre det samme

Anmeld

13. maj 2012

smask

MaybeBaby skriver:

Ja, nu er det ikke mig, der er enlig mor, men min aller yndlings-Trine. Og jég har dage, hvor jeg synes det er hårdt at være mor, men jeg har hjælpen fra min kæreste og det har ved helt nyfødt-stadiet og ved sygdom været guld værd! Godt nok arbejder han meget og har weekender, hvor jeg fungerer som alene-mor, men det er SÅ meget noget andet end at være hele tiden.
Hun er verdens sejeste Trine. Hun fik ham da hun var 21/22 og har kæmpet mod sin families modvilje, for faren til barnet ville intet have med det at gøre, og hun var.midt i en uddannelse.
I januar blev hun færdig med sin uddannelse som socialrådgiver og har bare den dejligste dreng. Men William på 3 giver hende nok ikke en lille ting, så jeg har lige været forbi og lægge en lille buket af solsikkee og tigerliljer ved hendes fordør. Ingen afsender men bare et kort med ordene: til verdens bedste Trine-mor

Det håber jeg hun bliver glad for
Et lille indlæg til inspiration for andre med alene-mødre, der bor i hjertet

/Mette

Der skulle være flere som dig.. 

Jeg er selv ene mor til 2 unger.. og der er desværre ingen der har tænkte på mig..  

Anmeld

13. maj 2012

MaybeBaby

smask skriver:

Der skulle være flere som dig.. 

Jeg er selv ene mor til 2 unger.. og der er desværre ingen der har tænkte på mig..  

Øv øv Du må vold-forkæle dig selv i ugens løb ikke det samme men du har med garanti fortjent det

Anmeld

13. maj 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Årh Mette, du må da bare være en fantastisk veninde at ha, da!  Virkelig sødt gjort ..

Det håber jeg mine venner synes i hvert fald har dog lige skrevet med hende, og de tog afsted i morges og kommer først hjem i morgen. Bum bum bum... What to do!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.