Mors dag og enlig mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

MaybeBaby

Ja, nu er det ikke mig, der er enlig mor, men min aller yndlings-Trine. Og jég har dage, hvor jeg synes det er hårdt at være mor, men jeg har hjælpen fra min kæreste og det har ved helt nyfødt-stadiet og ved sygdom været guld værd! Godt nok arbejder han meget og har weekender, hvor jeg fungerer som alene-mor, men det er SÅ meget noget andet end at være hele tiden.
Hun er verdens sejeste Trine. Hun fik ham da hun var 21/22 og har kæmpet mod sin families modvilje, for faren til barnet ville intet have med det at gøre, og hun var.midt i en uddannelse.
I januar blev hun færdig med sin uddannelse som socialrådgiver og har bare den dejligste dreng. Men William på 3 giver hende nok ikke en lille ting, så jeg har lige været forbi og lægge en lille buket af solsikkee og tigerliljer ved hendes fordør. Ingen afsender men bare et kort med ordene: til verdens bedste Trine-mor

Det håber jeg hun bliver glad for
Et lille indlæg til inspiration for andre med alene-mødre, der bor i hjertet

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

otlitrom

Der skulle være flere som dig!!

Anmeld

13. maj 2012

Lisbeth1985

Det bliver hun helt sikkert glad for

Anmeld

13. maj 2012

SHERO

Ihh det var sødt af dig, sikker på hun bliver rigtig glad.. :-)¨

Jeg er i samme situation som hende, men min dejlige søn på 2,5 har "ringet til sin mormor" så mormor havde købt en gave til hans mor for ham :-) Så det var også super skønt..

Anmeld

13. maj 2012

Majbrit

MaybeBaby skriver:

Ja, nu er det ikke mig, der er enlig mor, men min aller yndlings-Trine. Og jég har dage, hvor jeg synes det er hårdt at være mor, men jeg har hjælpen fra min kæreste og det har ved helt nyfødt-stadiet og ved sygdom været guld værd! Godt nok arbejder han meget og har weekender, hvor jeg fungerer som alene-mor, men det er SÅ meget noget andet end at være hele tiden.
Hun er verdens sejeste Trine. Hun fik ham da hun var 21/22 og har kæmpet mod sin families modvilje, for faren til barnet ville intet have med det at gøre, og hun var.midt i en uddannelse.
I januar blev hun færdig med sin uddannelse som socialrådgiver og har bare den dejligste dreng. Men William på 3 giver hende nok ikke en lille ting, så jeg har lige været forbi og lægge en lille buket af solsikkee og tigerliljer ved hendes fordør. Ingen afsender men bare et kort med ordene: til verdens bedste Trine-mor

Det håber jeg hun bliver glad for
Et lille indlæg til inspiration for andre med alene-mødre, der bor i hjertet

/Mette

Åh, du må nok være verdens bedste veninde!!

Hvis jeg engang står i den situation at en af mine veninder eller andre som betyder meget, bliver alene-mor, så vil jeg hive dit indlæg frem fra det bagerste af hovedet og gøre det samme... Dejligt, glad indlæg!

Anmeld

13. maj 2012

dorthemus

Sikke en dejlig og betænksom veninde du er Jeg er også alene med en datter på snart to så jeg savner sgu også engang imellem lidt credit for mit "arbejde"

Anmeld

13. maj 2012

Zelinasmor

Fandme en flot tanke! Det tager jeg hatten af for.

Anmeld

13. maj 2012

.....

Det er godt nok sødt gjordt af dig

Anmeld

13. maj 2012

Frk.S

Hvor er du sød - hun er heldig at have dig som veninde.

Håber og tror hun bliver rigtig glad for det.

Anmeld

13. maj 2012

anja89

Hvor er det sødt af dig 

Ville ønske der var flere af din slags 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.