Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Ja, nu er det ikke mig, der er enlig mor, men min aller yndlings-Trine. Og jég har dage, hvor jeg synes det er hårdt at være mor, men jeg har hjælpen fra min kæreste og det har ved helt nyfødt-stadiet og ved sygdom været guld værd! Godt nok arbejder han meget og har weekender, hvor jeg fungerer som alene-mor, men det er SÅ meget noget andet end at være hele tiden.Hun er verdens sejeste Trine. Hun fik ham da hun var 21/22 og har kæmpet mod sin families modvilje, for faren til barnet ville intet have med det at gøre, og hun var.midt i en uddannelse.I januar blev hun færdig med sin uddannelse som socialrådgiver og har bare den dejligste dreng. Men William på 3 giver hende nok ikke en lille ting, så jeg har lige været forbi og lægge en lille buket af solsikkee og tigerliljer ved hendes fordør. Ingen afsender men bare et kort med ordene: til verdens bedste Trine-mor Det håber jeg hun bliver glad for Et lille indlæg til inspiration for andre med alene-mødre, der bor i hjertet /Mette
Ja, nu er det ikke mig, der er enlig mor, men min aller yndlings-Trine. Og jég har dage, hvor jeg synes det er hårdt at være mor, men jeg har hjælpen fra min kæreste og det har ved helt nyfødt-stadiet og ved sygdom været guld værd! Godt nok arbejder han meget og har weekender, hvor jeg fungerer som alene-mor, men det er SÅ meget noget andet end at være hele tiden.Hun er verdens sejeste Trine. Hun fik ham da hun var 21/22 og har kæmpet mod sin families modvilje, for faren til barnet ville intet have med det at gøre, og hun var.midt i en uddannelse.I januar blev hun færdig med sin uddannelse som socialrådgiver og har bare den dejligste dreng. Men William på 3 giver hende nok ikke en lille ting, så jeg har lige været forbi og lægge en lille buket af solsikkee og tigerliljer ved hendes fordør. Ingen afsender men bare et kort med ordene: til verdens bedste Trine-mor Det håber jeg hun bliver glad for Et lille indlæg til inspiration for andre med alene-mødre, der bor i hjertet /Mette
Årh Mette, du må da bare være en fantastisk veninde at ha, da! Virkelig sødt gjort ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du bare fantastisk. Det er hårdt arbejde at være alene, men for pokker, hvor jeg nyder det alligevel
Sikke en smuk tanke!
Det kan hun da ikke blive andet end glad for!
dorthemus skriver: Sikke en dejlig og betænksom veninde du er Jeg er også alene med en datter på snart to så jeg savner sgu også engang imellem lidt credit for mit "arbejde"
Sikke en dejlig og betænksom veninde du er Jeg er også alene med en datter på snart to så jeg savner sgu også engang imellem lidt credit for mit "arbejde"
Laura har nu på fantastisk vis alligevel formået at købe en Ko fra Cowparade til mig "In the mood for love" hedder den
Jeg er sikker på, at Runa også nok skal komme på banen før eller siden
Baagøe skriver: HHu Laura har nu på fantastisk vis alligevel formået at købe en Ko fra Cowparade til mig "In the mood for love" hedder den Jeg er sikker på, at Runa også nok skal komme på banen før eller siden
HHu
Hvor er det bare sødt og betænksomt af dig, er helt sikker på at hun bliver meget glad og rørt
Der skulle være nogle flere som dig, så ville verden være fri for krig og ufred
dorthemus skriver: Hun er fremmelig din datter
Hun er fremmelig din datter
Mon ikke hun har brugt en livline?
Baagøe skriver: JJod Mon ikke hun har brugt en livline?
JJod
dorthemus skriver: Jo det har hun nok
Jo det har hun nok
Har I det ellers godt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128