Mors dag og enlig mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Ja, nu er det ikke mig, der er enlig mor, men min aller yndlings-Trine. Og jég har dage, hvor jeg synes det er hårdt at være mor, men jeg har hjælpen fra min kæreste og det har ved helt nyfødt-stadiet og ved sygdom været guld værd! Godt nok arbejder han meget og har weekender, hvor jeg fungerer som alene-mor, men det er SÅ meget noget andet end at være hele tiden.
Hun er verdens sejeste Trine. Hun fik ham da hun var 21/22 og har kæmpet mod sin families modvilje, for faren til barnet ville intet have med det at gøre, og hun var.midt i en uddannelse.
I januar blev hun færdig med sin uddannelse som socialrådgiver og har bare den dejligste dreng. Men William på 3 giver hende nok ikke en lille ting, så jeg har lige været forbi og lægge en lille buket af solsikkee og tigerliljer ved hendes fordør. Ingen afsender men bare et kort med ordene: til verdens bedste Trine-mor

Det håber jeg hun bliver glad for
Et lille indlæg til inspiration for andre med alene-mødre, der bor i hjertet

/Mette

Årh Mette, du må da bare være en fantastisk veninde at ha, da!  Virkelig sødt gjort ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Pige2009

MaybeBaby skriver:

Ja, nu er det ikke mig, der er enlig mor, men min aller yndlings-Trine. Og jég har dage, hvor jeg synes det er hårdt at være mor, men jeg har hjælpen fra min kæreste og det har ved helt nyfødt-stadiet og ved sygdom været guld værd! Godt nok arbejder han meget og har weekender, hvor jeg fungerer som alene-mor, men det er SÅ meget noget andet end at være hele tiden.
Hun er verdens sejeste Trine. Hun fik ham da hun var 21/22 og har kæmpet mod sin families modvilje, for faren til barnet ville intet have med det at gøre, og hun var.midt i en uddannelse.
I januar blev hun færdig med sin uddannelse som socialrådgiver og har bare den dejligste dreng. Men William på 3 giver hende nok ikke en lille ting, så jeg har lige været forbi og lægge en lille buket af solsikkee og tigerliljer ved hendes fordør. Ingen afsender men bare et kort med ordene: til verdens bedste Trine-mor

/Mette

Hvor er du bare fantastisk. Det er hårdt arbejde at være alene, men for pokker, hvor jeg nyder det alligevel

Anmeld

13. maj 2012

Miss Church

MaybeBaby skriver:

/Mette

Sikke en smuk tanke! 

Det kan hun da ikke blive andet end glad for! 

Anmeld

13. maj 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Sikke en dejlig og betænksom veninde du er Jeg er også alene med en datter på snart to så jeg savner sgu også engang imellem lidt credit for mit "arbejde"

Laura har nu på fantastisk vis alligevel formået at købe en Ko fra Cowparade til mig "In the mood for love" hedder den 

Jeg er sikker på, at Runa også nok skal komme på banen før eller siden

Anmeld

13. maj 2012

dorthemus

Baagøe skriver:

HHu

Laura har nu på fantastisk vis alligevel formået at købe en Ko fra Cowparade til mig "In the mood for love" hedder den 

Jeg er sikker på, at Runa også nok skal komme på banen før eller siden

Hun er fremmelig din datter

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Hvor er det bare sødt og betænksomt af dig, er helt sikker på at hun bliver meget glad og rørt

Der skulle være nogle flere som dig, så ville verden være fri for krig og ufred

Anmeld

13. maj 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Hun er fremmelig din datter

Mon ikke hun har brugt en livline?

Anmeld

13. maj 2012

dorthemus

Baagøe skriver:

JJod

Mon ikke hun har brugt en livline?

Jo det har hun nok

Anmeld

13. maj 2012

Sujan

Er selv alene mor,.så ville da blive super glad hvis jeg havde en veninde som dig:-)

Anmeld

13. maj 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Jo det har hun nok

Har I det ellers godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.