hvad har du fået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Vidunderligeunger

Kay skriver:

morgen hygge er også en gave i sig selv

og god ide med kurven

ja vi har jo alberte på knap to år og Oskar på knap 2 mdr, så der har ikke været skyggen af morgenhygge i de to mdr, men det skulle vi idag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Krussedulle

Kay skriver:

må jeg høre alle mødrene der ude... hvad har du fået i mors dags gave???

Ingenting og regner heller ikke med noget!

Selvom min mand har gjort sig umage de sidste 5 år, og givet mig en masse gaver og forkælet mig

Men ikke i år.

Til gengæld fik jeg igår, lov at høre min mindste dreng grine med lyd på, for første gang

Hvis jeg er heldig i dag, får jeg måske lov at nyde 5 min alene!

Ak ja

Anmeld

13. maj 2012

4xGreve

Ingen ting og regner heller ikke med at få noget...

Istedet har jeg en pylret pige med skoldkopper og en bette dreng der ikke gider sin flaske

God mors dag til jer alle

Anmeld

13. maj 2012

heaven

ikke en dyt, og tror bestemt heller ikke jeg får noget...

det er ikke lige der min mand har sine ressourcer, tsk tsk... og sønnen er for lille til selv at "gøre noget"

Så min gave idag er nok at ordne vasketøj, og give gaver til min mor og svigermor

Jannie

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Puslingen skriver:

Ja, det er ikke så ringe, må også heller gøre noget særligt for ham til farsdag

ja god ide

Anmeld

13. maj 2012

Kay

MAJ*MOR skriver:

ja vi har jo alberte på knap to år og Oskar på knap 2 mdr, så der har ikke været skyggen af morgenhygge i de to mdr, men det skulle vi idag  

nej hvor dejligt

Anmeld

13. maj 2012

Ilya

Kay skriver:

så er du mere heltid end mig... vi snakkede lige før om det med mors dag... og at hans mor har fået en buket blomster og min får en bog hun har ønsket sig... og jeg sagde så at inden baby er stor nok til selv at købe/lave ting er det jo farmands ansvar... lige som fars dag er mors ansvar... det mente han så ik det var... indtil jeg fortalte at jeg da havde købt noget til ham allerede til fars dag... så nu har han lidt røde øre

Haha

Så håber jeg dælme, han rubber neglene og overkompenserer for at gøre det godt igen. Mon ikke man kan købe en flot buket blomster og lidt lækker chokolade på de fleste tankstationer...? Ellers er en god gang massage eller at han svinger støvsugeren, mens du sidder med fødderne i vejret, vel heller ikke at foragte!

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Krussedulle skriver:

Ingenting og regner heller ikke med noget!

Selvom min mand har gjort sig umage de sidste 5 år, og givet mig en masse gaver og forkælet mig

Men ikke i år.

Til gengæld fik jeg igår, lov at høre min mindste dreng grine med lyd på, for første gang

Hvis jeg er heldig i dag, får jeg måske lov at nyde 5 min alene!

Ak ja

livets små glæder

Anmeld

13. maj 2012

Kay

4xGreve skriver:

Ingen ting og regner heller ikke med at få noget...

Istedet har jeg en pylret pige med skoldkopper og en bette dreng der ikke gider sin flaske

God mors dag til jer alle

ja så er der nok at se til... håber du nyder dagen lidt alligevel

Anmeld

13. maj 2012

Kay

heaven skriver:

ikke en dyt, og tror bestemt heller ikke jeg får noget...

det er ikke lige der min mand har sine ressourcer, tsk tsk... og sønnen er for lille til selv at "gøre noget"

Så min gave idag er nok at ordne vasketøj, og give gaver til min mor og svigermor

Jannie

øv for pokker....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.