hvad har du fået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Silas&Mille

Jeg har fået et vaffeljern 

Det vi havde var gået i stykker og vi har snakket om vafler rigtig mange gange siden det ikke ville være hos os mere. 

Silas er VILD med vafler, så det har han været med til at bestemme (siger kæresten) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

An&Jo

Jeg har fået en lækker ny taske fra drengene..

Anmeld

13. maj 2012

nilletøz

Ingenting! Selvom manden godt ved det er i dag.. 

Men det kan jo nå at ske endnu.. 

Men regner skam ikke med Noget..

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Problembarnet skriver:

rosen plante ud til haven, plus hortensia også til haven (vi er i gang med at ordne have) og så et led til mit led armbånd - et I , for Isabella

hvad med dig selv??

jeg har ik fået noget og og får det nok heller ik er jo ik rigtig mor endnu...

Anmeld

13. maj 2012

Kay

JulieE skriver:

Uha... jeg er blevet snotforkælet idag. Mine børn hver især lavet en fingerring til mig og min datter har også lavet et armbånd til mig (nede på deres frit). Af dem og deres far har jeg fået hummel klip klappere og et gavekort på en softshell jakke. 

Blev ganske rørt, især over gaverne som ungerne selv havde lavet!!

naii nogle dejlige gaver

Anmeld

13. maj 2012

JulieE

Kay skriver:

naii nogle dejlige gaver

Ja!! Jeg er virkelig blevet forkælet 

Anmeld

13. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

Jeg har fået tv serien Downton Abby på dvd. Elsker den serie, men kærsten gider ik rigtig se den, så nu ka jeg jo bruge min barsel på at se den JAYYY! 

Hva med dig? Vh stine

ej lydder hyggeligt...

tror ik jeg får noget... kæresten har en ide om at det får man først når barnet er stort nok til selv at købe... fortalte ham så at jeg allerede har købt lidt til ham... så fik han lidt røde øre

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Ploffer skriver:

Jeg har fået en hjerteformet æske fyldt chokolade af mine unger
De var meget stolte over at give mig en gave helt fra dem selv
(så det er vores lille hemmelighed at jeg selv var med ude at købe den og har betalt den )

nej hvor sødt

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Ikke noget endnu!

Men min forlovede havde taget fejl af datoerne og planlagt ét eller andet d. 8. (no idea why), som han droppede igen, da jeg fortalte ham, det først er mors dag d. 13., så mon ikke der skal ske noget?

Desuden synes jeg, det er vildt sødt, han overhovedet tænker så langt og planlægger Mors dag, når jeg stadig "kun" er gravid med vores første barn.

så er du mere heltid end mig... vi snakkede lige før om det med mors dag... og at hans mor har fået en buket blomster og min får en bog hun har ønsket sig... og jeg sagde så at inden baby er stor nok til selv at købe/lave ting er det jo farmands ansvar... lige som fars dag er mors ansvar... det mente han så ik det var... indtil jeg fortalte at jeg da havde købt noget til ham allerede til fars dag... så nu har han lidt røde øre

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Silas&Mille skriver:

Jeg har fået et vaffeljern 

Det vi havde var gået i stykker og vi har snakket om vafler rigtig mange gange siden det ikke ville være hos os mere. 

Silas er VILD med vafler, så det har han været med til at bestemme (siger kæresten) 

hihi... fantastisk gave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.