Jeg er nok en af dem der bruger nettet med de forbehold man nok bør have iforhold til at man kan udgive sig for hvem som helst og man generelt skal være kildekritisk. Jeg kan godt se at der er nogle der har været i kontakt med disse fake personer og måske føler at de er blevet ført bag lyset, og derfor har det skidt. Men jeg tror bare det bliver alt for besværligt at "rense ud" for staff.
Jeg er en af dem der ikke ønsker at mit cpr nr. skal opgives, og heller ikke "bare" til staff - for i princippet kan de jo også misbruge det. Ikke at jeg på nogen måde tror de kunne finde på det, Im just saying.

Selvfølgelig kan man lave en form for billedgaranti, sådan at staff ved det er den rigtige, men jeg kan sagtens finde et billed online og photoshoppe et papir ind med de rigtige oplysninger. Er man bare lidt fiks med en pc, så er det ikke den store hindring.
Jeg tror bare at det er blevet bevist at man skal tage alting med et gran salt, og har man ting man ikke ønsker at skulle dele med folk i hele verden, så lad hver med at ligge det på nettet. Og er der debatter man frygter er fra fake personer, så gå uden om.
Som en anden skriver skal vi passe på med ikke at blive for mistroiske. Jeg bruger ano tid tider når det jeg skriver er lidt for personligt eller noget som jeg absolut ikke vil kunne googles på. Men kan også godt mærke jeg får mere respons på dem hvor jeg bruger mit navn.
Hvis Henrik og teamet vælger at opstille nogle strammere regler, så må jeg jo tage stilling til om jeg stadig vil være en del af baby.dk, men indtil da tror jeg bare jeg vil bruge min sunde fornuft!
Anmeld