Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Nej er rigtigt, men måske andre har gode ideer, tænkte bare at så har man overfor staff bevist man er rigtig person, og så er det nemmere hvis et indlæg bliver anmeldt, og der kan måske også gøres noget i forhold til at der bliver oprettet flere brugere af samme person, osv
Nej er rigtigt, men måske andre har gode ideer, tænkte bare at så har man overfor staff bevist man er rigtig person, og så er det nemmere hvis et indlæg bliver anmeldt, og der kan måske også gøres noget i forhold til at der bliver oprettet flere brugere af samme person, osv
Øh det forstår jeg ikke?
Jeg har fotogaranti? Sendte et foto ind af mig med timestamp.
Hvorfor gør I ikke bare det? Eller kan man ikke det mere?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm..synes altid det er en god idé med en form for garanti- det være sig billed, eller cpr, eller lignende.
Jeg må dog indrømme at jeg har været herinde i rimelig lang tid (2 graviditeter) og jeg har aldrig læst et indlæg som jeg følte var fake? Det kan være jeg er blind eller læser de "forkerte" ting!
kh
Julia
Ilya skriver: Øh det forstår jeg ikke? Jeg har fotogaranti? Sendte et foto ind af mig med timestamp. Hvorfor gør I ikke bare det? Eller kan man ikke det mere?
det kunne være en god ide med billedgarnti, men der er mange herinde som gerne vil være anonyme mht billed på profilen. den med cpr tror jeg ville være bedre for alle parter, idet at man i sidste ende ikke behøver at have billed på???og man skriver jo bare cpr nr i en kolonne, og ingen andre kan se det andet end moderaterne...
Omonigho skriver: Hmm..synes altid det er en god idé med en form for garanti- det være sig billed, eller cpr, eller lignende. Jeg må dog indrømme at jeg har været herinde i rimelig lang tid (2 graviditeter) og jeg har aldrig læst et indlæg som jeg følte var fake? Det kan være jeg er blind eller læser de "forkerte" ting! kh Julia
DKTiha skriver: det kunne være en god ide med billedgarnti, men der er mange herinde som gerne vil være anonyme mht billed på profilen. den med cpr tror jeg ville være bedre for alle parter, idet at man i sidste ende ikke behøver at have billed på???og man skriver jo bare cpr nr i en kolonne, og ingen andre kan se det andet end moderaterne...
Maja84 skriver: jeg tænker at man jo ikke behøver vise billede på profilen, men at det letter arbejdet for staff ved at man har billed garanti, det gør måske også der ikke bliver oprettet flere brugere af samme person, men kunne også være andre forslag
jeg tænker at man jo ikke behøver vise billede på profilen, men at det letter arbejdet for staff ved at man har billed garanti, det gør måske også der ikke bliver oprettet flere brugere af samme person, men kunne også være andre forslag
selvfølgelig... men man kan os vende den om og sige hvis det er cpr. og de finder ud af at brugeren skriver noget som er falskt. så kan de slette brugeren, og dermed kan brugeren ikke komme tilbage hertil fordi cpr har været skrevet ned.. men er da spændt på at læse flere foreslag
DKTiha skriver: selvfølgelig... men man kan os vende den om og sige hvis det er cpr. og de finder ud af at brugeren skriver noget som er falskt. så kan de slette brugeren, og dermed kan brugeren ikke komme tilbage hertil fordi cpr har været skrevet ned.. men er da spændt på at læse flere foreslag
TeamRocket skriver: Så stort er problemet da heller ikke er det ? De to sidste fake'ere jeg kan komme i tanke om (ja egentlig også de eneste jeg kan komme i tanke om) var da ret harmløse, selv om de levede på en løgn.
Så stort er problemet da heller ikke er det ? De to sidste fake'ere jeg kan komme i tanke om (ja egentlig også de eneste jeg kan komme i tanke om) var da ret harmløse, selv om de levede på en løgn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128