til kamp mod fake-indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Ilya

Maja84 skriver:

Nej er rigtigt, men måske andre har gode ideer, tænkte bare at så har man overfor staff bevist man er rigtig person, og så er det nemmere hvis et indlæg bliver anmeldt, og der kan måske også gøres noget i forhold til at der bliver oprettet flere brugere af samme person, osv

Øh det forstår jeg ikke?

Jeg har fotogaranti? Sendte et foto ind af mig med timestamp.

Hvorfor gør I ikke bare det? Eller kan man ikke det mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Omonigho

Hmm..synes altid det er en god idé med en form for garanti- det være sig billed, eller cpr, eller lignende.

Jeg må dog indrømme at jeg har været herinde i rimelig lang tid (2 graviditeter) og jeg har aldrig læst et indlæg som jeg følte var fake?  Det kan være jeg er blind eller læser de "forkerte" ting! 

kh

Julia

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

Ilya skriver:

Øh det forstår jeg ikke?

Jeg har fotogaranti? Sendte et foto ind af mig med timestamp.

Hvorfor gør I ikke bare det? Eller kan man ikke det mere?

jo jo, det jeg mener er om man feks kunne bruge fotogarantien i form af anonyme indlæg, dvs at man evt ikke kunne oprette anonyme indlæg uden at have fotogaranti eller det kunne jo også være andre ideer til at forhindre de tvivlsomme indlæg

Anmeld

12. maj 2012

DKTiha

det kunne være en god ide med billedgarnti, men der er mange herinde som gerne vil være anonyme mht billed på profilen.

den med cpr tror jeg ville være bedre for alle parter, idet at man i sidste ende ikke behøver at have billed på???

og man skriver jo bare cpr nr i en kolonne, og ingen andre kan se det andet end moderaterne...

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

Omonigho skriver:

Hmm..synes altid det er en god idé med en form for garanti- det være sig billed, eller cpr, eller lignende.

Jeg må dog indrømme at jeg har været herinde i rimelig lang tid (2 graviditeter) og jeg har aldrig læst et indlæg som jeg følte var fake?  Det kan være jeg er blind eller læser de "forkerte" ting! 

kh

Julia

jeg har desværre stødt på en del, hvor man synes historien i indlægget virkede tivlsom og hvor mange af dem viste sig at blive låst, fordi de var usande, eller mistanken stor om sandheden i dem

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

DKTiha skriver:

det kunne være en god ide med billedgarnti, men der er mange herinde som gerne vil være anonyme mht billed på profilen.

den med cpr tror jeg ville være bedre for alle parter, idet at man i sidste ende ikke behøver at have billed på???

og man skriver jo bare cpr nr i en kolonne, og ingen andre kan se det andet end moderaterne...

jeg tænker at man jo ikke behøver vise billede på profilen, men at det letter arbejdet for staff ved at man har billed garanti, det gør måske også der ikke bliver oprettet flere brugere af samme person, men kunne også være andre forslag

Anmeld

12. maj 2012

DKTiha

Maja84 skriver:

jeg tænker at man jo ikke behøver vise billede på profilen, men at det letter arbejdet for staff ved at man har billed garanti, det gør måske også der ikke bliver oprettet flere brugere af samme person, men kunne også være andre forslag

selvfølgelig... men man kan os vende den om og sige hvis det er cpr. og de finder ud af at brugeren skriver noget som er falskt. så kan de slette brugeren, og dermed kan brugeren ikke komme tilbage hertil fordi cpr har været skrevet ned.. men er da spændt på at læse flere foreslag

Anmeld

12. maj 2012

TeamRocket

Så stort er problemet da heller ikke er det ? De to sidste fake'ere jeg kan komme i tanke om (ja egentlig også de eneste jeg kan komme i tanke om) var da ret harmløse, selv om de levede på en løgn.

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

DKTiha skriver:

selvfølgelig... men man kan os vende den om og sige hvis det er cpr. og de finder ud af at brugeren skriver noget som er falskt. så kan de slette brugeren, og dermed kan brugeren ikke komme tilbage hertil fordi cpr har været skrevet ned.. men er da spændt på at læse flere foreslag

ja kunne jo også være mulighed

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

TeamRocket skriver:

Så stort er problemet da heller ikke er det ? De to sidste fake'ere jeg kan komme i tanke om (ja egentlig også de eneste jeg kan komme i tanke om) var da ret harmløse, selv om de levede på en løgn.

jeg synes nu det er tit jeg støder på indlæg, hvor folk mistænker indlægget for at være falsk, oprettet af anonym skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.